חנ"י: נבחרה חברה לביצוע עבודות לשדרוג רציף 7 בנמל אשדוד

חברת לינום זכתה במכרז לביצוע עבודות לשדרוג ולשיקום רציף המכולות הוותיק בהיקף של כ-23 מיליון שקל. מועד תחילת העבודות לשיקום הרציף נקבע למרץ 2008


00:00 ,07.11.2007 מאת: מערכת פורט2פורט

חברת לינום זכתה במכרז לביצוע עבודות לשדרוג ולשיקום רציף המכולות הוויתק בהיקף של כ-23 מיליון שקל. מועד תחילת העבודות לשיקום הרציף נקבע למרץ 2008
 
חברת נמלי ישראל הודיעה על זכייתה של חברת לינום במכרז לביצוע עבודות לשדרוג ולשיקום רציף 7 - מסוף המכולות הוותיק בנמל אשדוד. היקף העבודות כ- 23 מיליון שקל.
 
שלמה ברימן, מנכ"ל חברת נמלי ישראל, מסר כי הפרויקט מתבצע במסגרת פעילות כוללת של החברה להרחבה ולשדרוג של התשתיות הנמליות, במטרה לאפשר מיצוי מיטבי  שלהן לתועלת הסחר הישראלי. ברימן ציין כי מועד תחילת העבודות לשיקום הרציף נקבע למרץ 2008, בתיאום עם חברת נמל אשדוד, על מנת לאפשר היערכות מיטבית של הנמל.
 
מהחברה נמסר כי הפרויקט יתבצע בשני שלבים, זאת במטרה לאפשר המשך פעילות במסוף המשנע למעלה מ-200 אלף מכולות בשנה. עבודות שדרוג הרציף, שאורכו כ-480 מטר, יכללו שיקום בטונים בקורת חזית הים ובתחתית מבנה הרציף, תיקון כלונסאות, עבודות אספקה והתקנה של פסי עגורנים, החלפת תשתיות מים וחשמל ועבודות פיתוח שטח וסלילה.
 
בתוך כך הודיעה חברת נמלי ישראל על סיום העבודות ב-2 פרויקטים אחרים בתחום זה - פרויקט לשיקום הרציף הראשי בנמל אילת, שבוצע בהשקעה כוללת של כ-18 מיליון שקל וסיום הפרויקט לשיקום בטונים ברציף 1, רציף למטען כללי בנמל אשדוד, בהשקעה כוללת של כ-8 מיליון שקל.
 
כמו כן נמסר מחנ"י כי שיקום הרציף הראשי בנמל אילת, שאורכו כ-530 מטרים, בוצע על ידי חברת מר-טר והעבודות כללו שיקום בטונים בתחתית הרציף, החלפת חלק מקורת חזית המים, החלפת פסי עגורן, שיקום המיסעות ברציף ועוד.