חנ"י: חברת אלקו תבצע עבודות החשמל בתחנות השנאה בפרויקט הכרמל

חברת אלקו התקנות ושירותים זכתה במכרז לביצוע עבודות חשמל בתחנות השנאה בפרויקט הכרמל שלב א' בנמל חיפה. היקף העבודות עומד על 21 מיליון שקל


00:00 ,09.05.2007 מאת: מערכת פורט2פורט

חברת אלקו התקנות ושירותים זכתה במכרז לביצוע עבודות חשמל בתחנות השנאה בפרויקט הכרמל שלב א' בנמל חיפה. היקף העבודות עומד על 21 מיליון שקל
 
חברת נמלי ישראל  הודיעה היום על זכייתה של חברת אלקו התקנות ושירותים במכרז לביצוע עבודות חשמל בתחנות השנאה (טרנספורמציה) בפרויקט הכרמל שלב א', בנמל חיפה. היקף העבודות כ-21 מיליון שקל והן כוללות ייצור, אספקה והתקנה של ציוד בתחנות ההשנאה, שיוקמו במסוף החדש וכן הנחת קווי הזנה, הנדרשים להפעלת מערך העגורנים המתקדמים.

פרויקט הכרמל שלב א' מתבצע במסגרת תוכנית הפיתוח של נמל חיפה, ומוקם על ידי חברת נמלי ישראל בהשקעה כוללת הנאמדת בכ-1.1 מיליארד שקל.
 
פרויקט נמל הכרמל שלב א' הינו אחד מפרויקטי התשתית הגדולים במשק אשר מתוכנן להגדיל את קיבולת נמל חיפה בכ-450 אלף מכולות בשנה לתועלת סחר החוץ של ישראל.

במסגרת הפרויקט הולך ומוקם מסוף מכולות מודרני משולב עם רציף חדש באורך של 700 מטר וכן רציף מטען משני באורך של 250 מטר. המסוף החדש יצויד בעגורנים מתקדמים לפריקה, טעינה ואחסנה של מכולות וכן מוקמים שטחי תפעול ואחסון נרחבים.

במסגרת הפרויקט מתוכננת הקמתו של מתחם שער כניסה ויציאה מודרני המשלב אמצעים טכנולוגיים מתקדמים. מערכת טכנולוגית מתקדמת לניהול מסופי מכולות  (TOS) הנמצאת בשלבי הטמעה ברציפי הנמל הקיים תשולב גם  ברציפי הכרמל.