חנ"י ומשטרת ישראל יקימו עמדת משטרה במעגן הדיג שביט

צעד זה הינו חלק מתוכנית הפיתוח של חנ"י הכולל את הפיכת המעגן למתחם משולב לבילוי נופש פנאי ופעילות ימית. ברימן: הפרויקט ישפיע על מיצובה של העיר חיפה כמוקד בילוי תיירותי


00:00 ,09.12.2009 מאת: מערכת פורט2פורט

צעד זה הינו חלק מתוכנית הפיתוח של חנ"י הכולל את הפיכת המעגן למתחם משולב לבילוי נופש פנאי ופעילות ימית. ברימן: הפרויקט ישפיע על מיצובה של העיר חיפה כמוקד בילוי תיירותי
 
חברת נמלי ישראל בשיתוף משטרת ישראל תקים נקודת משטרה בשטח מעגן הדיג שביט. נקודת השיטור תשלב ארבעה שוטרים במדים ותהיה בעלת אחריות טריטוריאלית באתר. מחנ"י נמסר כי צעד זה הינו חלק מתוכנית הפיתוח של החברה הכולל את הפיכת המעגן למתחם משולב לבילוי נופש פנאי ופעילות ימית.
 
באירוע חנוכת תחנת המשטרה בממעגן השתתפו ניצב שמעון קורן, מפקד המחוז הצפוני של משטרת ישראל, שלמה ברימן, מנכ"ל חברת נמלי ישראל, ממ"ר חוף, תת ניצב רוני עטיה, ומורדי חבר, מנהל מעגנת שביט.
 
שלמה ברימן, מנכ"ל חברת נמלי ישראל, ציים באירוע כי "חברת נמלי ישראל השקיעה בהקמת התחנה ותשקיע בתפעולה השוטף. אנו רואים זאת חלק מפעילותינו למען לקוחות המעגנה ולמען הקהילה, שכן המעגנה היא מוקד משיכה לציבור הרחב המבקר בה ובפארק הקישון הסמוך".
 
ברימן הוסיף וציין כי בחברת נמלי ישראל מאמינים בפרויקט ובפוטנציאל הגדול של פיתוח המעגן. לדבריו, הודות למיקום הייחודי, שטחי חנייה נרחבים וקרבה לטבע יהפוך המקום למוקד משיכה לציבור הרחב, משפחות, נוער ובליינים, והוסיף "זה פרויקט פיתוח שישפיע על מיצובה של העיר חיפה כמוקד בילוי תיירותי".
 
מחברת נמלי ישראל נמסר כי הפרויקט יכלול שיקום ושדרוג תשתיות, שיקום המבנים ההיסטוריים, פיתוח השטחים הציבוריים בהם פיתוח טיילת ושטחי הציבור. הפיתוח יקיף את כל שטח המעגנה המשתרעת על כ-400 דונם וגובלת בפארק הקישון.
 
עוד נמסר מחנ"י כי במסגרת הפרויקט יוכשר המתחם לאירועים המוניים ולפעילויות לציבור הרחב. כמו כן הפרויקט יכלול שיפוץ מבנים קיימים במתחם המעגנה ופיתוח אזור מסחרי ייחודי בשטח של כ-9,000 מטר בינוי חדש. השימושים שמתוכננים במעגן שביט: מסעדות, מסחר ייעודי ובעל אוריינטציה למקום, מרכז בילוי הכולל מועדונים, פאבים ומתקנים להופעות, אזור לתערוכות ירידים ושווקים מתחלפים, פסטיבלים, מופעים ואירועים תחת כיפת השמיים, פעילות בעלת אוריינטציה למקום לנוער והן לאוכלוסיות ייעודיות.