חמישה כוכבי יופי לנמל אשדוד בתחרות תעשייה יפה

זוהי השנה הרביעית ברציפות שהחברה זוכה בחמישה כוכבים, המספר המרבי של כוכבים בהם ניתן לזכות בתחרות


00:00 ,18.11.2009 מאת: מערכת פורט2פורט

זוהי השנה הרביעית ברציפות שהחברה זוכה בחמישה כוכבים, המספר המרבי של כוכבים בהם ניתן לזכות בתחרות
 
חברת נמל אשדוד זכתה בחמישה כוכבי יופי במסגרת תחרות "תעשייה יפה בישראל יפה", לאחר שועדת השיפוט  החליטה להעניק לחברה את התואר בפעם הרביעית ברציפות. חמישה כוכבי יופי הינו המספר המרבי של כוכבים בהם ניתן לזכות בתחרות זו.
 
תחרות תעשייה יפה בישראל יפה מתקיימת מזה 29 שנים ומשתתפים בה 350 מפעלי תעשיה בארץ, מהארגונים הגדולים במשק. כיוון שמדובר בפעם הרביעית בה מקבלת החברה חמישה כוכבים, במידה ותזכה החברה שוב בשנה הבאה, היא תקבל, נוסף לחמשת הכוכבים, מגן כוכב זהב, כאות הערכה על מאמציה לשיפור תנאי העבודה בנמל.
 
לדברי ניצב בדימוס יעקב רז, יו"ר דירקטוריון חברת נמל אשדוד, "אנו מברכים על זכייתנו בפעם הרביעית ברציפות במספר המרבי של כוכבי יופי במסגרת התחרות, "תעשייה יפה בישראל יפה 2009". אני בטוח, שגם במהלך השנה הקרבה נירתם כולנו לנושא ונמשיך ליהנות משיתוף הפעולה ומפירותיו, ונזכה לקבל בשנה הבאה את מגן הזהב".
 
שוקי סגיס, מנכ"ל חברת נמל אשדוד, הוסיף כי "גם השנה פעלנו בשיתוף פעולה מלא עם עובדי החברה לשימור ולפיתוח סביבת העבודה בחברה לרווחתם של עובדיה ולקוחותיה, ונמשיך לפעול כך גם בעתיד. אנו בחברת הנמל מאמינים כי סביבת עבודה נעימה היא תנאי הכרחי להצלחה עסקית".