חודשה העבודה בנמל Long Beach

בהודעה לעתונות שהתפרסמה ב- 19 לספטמבר 2002 על ידי ארגון ה– Pacific Maritime Association – PMA, נמסר כי העבודה בנמל Long Beach התחדשה החל מה- 19 בספטמבר 2002. העובדים השובתים, חברי איגוד ה-ILWU, הפסיקו את השביתה הסלקטיבית שלהם. כתוצאה מכך, ה- PMA דחה את תכ


00:00 ,23.09.2002 מאת: מערכת פורט2פורט
בהודעה לעתונות שהתפרסמה ב- 19 לספטמבר 2002 על ידי ארגון ה– Pacific Maritime Association – PMA, נמסר כי העבודה בנמל Long Beach התחדשה החל מה- 19 בספטמבר 2002. העובדים השובתים, חברי איגוד ה-ILWU, הפסיקו את השביתה הסלקטיבית שלהם. כתוצאה מכך, ה- PMA דחה את תכניתו לסגור את נמלי דרום קליפורניה כל עוד העבודה בנמלים ממשיכה בקצב הרגיל שלה.

אחרי שבוע של הפסקת עבודה, האיגוד אישר לעובדים לחזור לעבודה לפי דרישת ה- PMA, ולדברי נשיא ה- PMA, מר Joe Miniace, זהו סימן חיובי והוא מקווה כי זהו סימן לכך שה- ILWU וה- PMA יוכלו לעבוד ביחד לקראת חתימה על הסכם עבודה חדש שיצעיד את הנמלים לקראת שגשוג וגידול.

קודם לכך אנשי ה- ILWU המשיכו לפגוע בשרותי הסווארות בנמל Long Beach ולא איפשרו גם לבצע עבודות קריטיות ויצרו חסימה בנמל. ה- PMA הורה לחבריו כפעולת הגנה לסגור את נמליLos Angeles ו-Long Beach, אשר אמור היה להכנס לתוקף ב- 20 לספטמבר 2002, אלא אם כן ה- ILWU יפסיק את השביתה הסלקטיבית שהוכרזה על ידו. החלטת ה- PMA באה ארבעה ימים לאחר שהחלה האטה בעבודה בנמלים על פי הוראת ה- ILWU. פעולות ה- PMA הוגבלו לנמלי דרום דרום קליפורניה לנמלי Long Beach ו- Los Angeles ששם החלה השביתה וה- PMA קיווה שהעבודה בנמלי מערב ארה"ב לא תיפגע. ה- PMA הגיע להחלטה זו לאחר שכל הנסיונות להגיע להסכם בדרכי שלום נכשלו.