חברת צים ו-SCT מסכימים על "תוכנית ירוקה" לתפעול טרמינלים

החברות חגגו לאחרונה שיתוף פעולה של 10 שנים בחתימה על הסכם לשיתוף פעולה בהגנת הסביבה


00:00 ,02.12.2007 מאת: מערכת פורט2פורט

החברות חגגו לאחרונה שיתוף פעולה של 10 שנים בחתימה על הסכם לשיתוף פעולה בהגנת הסביבה
 
חברת SCT (Shekou Container Terminal) וחברת צים שירותי ספנות משולבים חגגו לאחרונה שיתוף פעולה של 10 שנים בחתימה על הסכם לשיתוף פעולה בהגנת הסביבה.
 
דיווחים בעיתונות זרה מציינים כי חברת הטרמינלים SCT מקדמת השנה את קונספט "הטרמינל הירוק" בקרב סוכני אוניות וחברות ספנות וזכתה לשיתוף פעולה חיובי מצד חברת צים. שתי החברות החליטו לפעול יחדיו באופן הדוק למען שליטה בזיהום ובחינת חידושים בנושא שמירה על איכות הסביבה על מנת להפגין אחריות חברתית ולהוביל נושא זה בקרב התאגידים הגדולים.
 
על פי הדיווחים, מנכ"ל חברת צים דורון גודר וסמנכ"ל החברה לענייני אסיה והפסיפיק, דן הופמן, כמו גם יו"ר התאגיד CMHI פו יונינג וכן מנכ"ל חברת SCT, זו ג'יאן, נכחו בטקס החתימה. כמו כן צוין כי שני הצדדים שיבחו את שיתוף הפעולה הארוך ביניהם והביעו אמון מלא בשיתוף הפעולה העתידי ביניהם.
 
אוניות חברת צים פקדו לראשונה את הטרמינלים של חברת SCT בשנת 1997 וכיום היא מתפעלת בהם שישה שירותים שונים בהם ZCS, AMPW, AMPE, KSX, FMX וכן שירות ABX. כמו כן נמסר כי תפוקת צים בטרמינלים של SCT עלתה השנה בכ-50%.
 
עוד נמסר כי חברת צים מתכננת להכפיל את צי האוניות שלה בעתיד. מחברת SCT נמסר כי היא בטוחה ביכולתה לענות לדרישות הגדלות וההולכות של חברת צים – זאת לאור העובדה כי רציפי 8 ו-9 שלה יהיו מוכנים לתפעול במהלך השנתיים הקרובות.