חברת נמלי ישראל: עבודות תשתית ופיתוח בהיקף של 75 מיליון ₪ יוצאות לביצוע

החברה בחרה הקבלנים המבצעים במכרזי תשתית בנמל חיפה: מכרז לעבודות תשתית ופיתוח של מתחם רציף קישון-מזרח ומכרזי תקשורת וחשמל בפרויקט מסוף "הכרמל"


00:00 ,10.01.2008 מאת: מערכת פורט2פורט

החברה הודיעה על בחירת הקבלנים המבצעים במכרזי תשתית בנמל חיפה: מכרז לעבודות תשתית ופיתוח של מתחם רציף קישון-מזרח ומכרזי תקשורת וחשמל בפרויקט מסוף "הכרמל"
 
חברת נמלי ישראל הודיעה היום כי עבודות תשתית ופיתוח נמלי בהיקף כולל של 75 מיליון ₪ יוצאות לשלב הביצוע. זאת, עם בחירת הקבלנים המבצעים במכרז לפיתוח מתחם רציף קישון מזרח, בנמל חיפה ובמכרזים לביצוע מערכות תקשורת  ועבודות חשמל ותאורת שטח בפרויקט מסוף "הכרמל", מסוף המכולות החדש שמקימה החברה בנמל חיפה בהשקעה כוללת של למעלה ממיליארד ₪.
 
מהחברה נמסר כי חברת אחים בן רחמים זכתה במכרז לפיתוח מתחם רציף קישון מזרח, בהיקף של 53 מיליון ₪. המכרז כולל ביצוע עבודות פיתוח שטח, תשתיות וסלילה במתחם עורף הרציף, בשטח של כ- 160 דונם,  וכן הקמת מבני תפעול ומנהלה .
 
חברת מגלקום תקשורת מחשבים זכתה במכרז לביצוע עבודות תקשורת בפרויקט מסוף "הכרמל" בהיקף של  כ- 11.5 מיליון ₪ וחברת מנורה איזו אהרון תבצע את עבודות החשמל ותאורת שטח בפרויקט זה, בהיקף של 11 מיליון ₪.
 
שלמה ברימן, מנכ"ל חברת נמלי ישראל מסר כי הפרויקטים מתבצעים במסגרת הפעילות האינטנסיבית של החברה לפיתוח והרחבת התשתיות הנמליות , במענה לצרכי המשק ובמטרה לשפר את השירות לעוסקים בסחר חוץ.