חברת נמל חיפה השיקה מערכת ERP

המערכת, בעלות של כ-15 מיליון ₪, הושקה לאחר עבודת הכנה של כשנה וחצי. כ-140 עובדים מפעילים את המערכת אשר תעניק שירות מעודכן ונגיש ללקוחות החברה


00:00 ,20.09.2006 מאת: מערכת פורט2פורט

המערכת, בעלות של כ-15 מיליון ₪, הושקה לאחר עבודת הכנה של כשנה וחצי. כ-140 עובדים מפעילים את המערכת אשר תעניק שירות מעודכן ונגיש ללקוחות החברה
 
חברת נמל חיפה השיקה בימים אלה מערכת ERP מהמתקדמות בעולם, המקיפה את כלל פעילויות החברה תוך אינטגרציה בין הפעילויות השונות. המערכת הושקה לאחר תקופת עבודה של כשנה וחצי להתאמתה של מערכת ה-SAP לפעילויות חברת נמל חיפה, במהלכה  נותחו תהליכי העבודה בחברה, נבנו תהליכי עבודה חדשים המותאמים לפעילותה ולמבנה החברה, שופרו ויועלו תהליכים קיימים והכל כדי לאפשר לחברה פעילות יעילה מבחינה תפעולית, בנייה של בסיסי נתונים עדכניים בזמן אמת, ומעל לכל מתן שירות מהיר, יעיל, נגיש ומעודכן ללקוחות החברה.
 
בשלב ההשקה יושמו שלושה מודולים מרכזיים של ה-SAP: המודול הפיננסי, המודול הלוגיסטי ומודול משאבי אנוש. הנהלת נמל חיפה מתכוונת ליישם בעתיד מספר מודולים נוספים בתחומי האחזקה, הנכסים, הרכש וניהול הפרויקטים וזאת על מנת להשתמש ביתרונותיה הרבים של המערכת.
 
יישום מערכת ה-SAP בנמל חיפה בוצע באמצעות חברת EDS והושקעו בה כ-15 מיליון שקל.
 
עמוס עוזני, מנכ"ל חברת נמל חיפה, ציין כי "כ-140 עובדים מפעילים את המערכת אשר נועדה לגדול ולהתפתח במקביל לתוכניות הפיתוח של החברה בתחומי פעילותה השונים." עוזני סיפר אתמול בטקס השקת כוסית לרגל ראש השנה החדשה כי למערכת ה-ERP, תהיינה "השלכות על טיב הניהול, הדיאלוג עם הלקוחות והיא תעניק שליטה על כל מערך התפעול, שליטה על התמחיר וגישה יותר נכונה לעבר שלבים מסחריים בהמשך הדרך. זאת תוכנה מאוד בסיסית".