חברת נמל אשדוד תרכוש ציוד לפריקת גרעינים בשווי כ-5 מיליון דולר

חברת נמל אשדוד חתמה על עסקה עם חברת Neuero הגרמנית לרכישת שני מדלים פניאומאטיים לפריקת גרעינים. בכוונת החברה למקם את המדלים ברציף 21 תוך 18 חודשים


00:00 ,01.12.2009 מאת: מערכת פורט2פורט

חברת נמל אשדוד חתמה על עסקה עם חברת Neuero הגרמנית לרכישת שני מדלים פניאומאטיים לפריקת גרעינים. בכוונת החברה למקם את המדלים ברציף 21 תוך 18 חודשים
 
חברת נמל אשדוד הודיעה על זכייתה של חברת Neuero הגרמנית במכרז לרכישת שני מדלים פניאומאטיים לפריקת גרעינים. עלות רכישת שני המדלים מוערכת בלמעלה מ-3 וחצי מיליון יורו. במכרז התמודדו, נוסף לחברת נוארו, 2 חברות נוספות. העסקה נחתמה במעמד שוקי סגיס, מנכ"ל חברת נמל אשדוד ומר אנדראס האוזר, מנהל המכירות בחברת Neuero.
 
לאחר ייצור והתקנה של המדלים, בתוך פרק זמן של כשנה וחצי, ימוקמו המדלים ברציף 21 בנמל, כאשר מטרת הפרויקט היא מתן מענה לצורך ההולך וגובר בשינוע גרעינים באמצעות אניות הפוקדות את נמל אשדוד. כמו כן, הבחירה במדלים שהציעה חברת Neuero נועדה לתת מענה אקולוגי לבעיית דליפת גרעינים בשטחי הפריקה. כושר הפריקה של שני המדלים הינו של  600 טון בשעה כל אחד.
 
לדברי שוקי סגיס, מנכ"ל חברת נמל אשדוד, "חברת נמל אשדוד מברכת על העסקה שנחתמה עם חברת Neuero. בחרנו בחברה כיוון שהיא הציעה את המוצרים האיכותיים ביותר, הנותנים את המענה המקיף והכולל ביותר לצורכי החברה. אני בטוח כי נזכה להוביל את הפרויקט באופן מהיר ויעיל, ונעמוד בלוח הזמנים שהותווה לפרויקט. מדובר במדלים שהם המילה האחרונה בשוק, הכל כחלק מהתהליך שעוברת החברה בשנים האחרונות, שמטרתו לייעל ולשפר באופן מתמיד את סל השירותים שמציעה החברה ללקוחותיה".
 
אנדראס האוזר, מנהל המכירות בחברת Neuero, אמר היום כי "אני שמח מאוד על הזכייה במכרז לאספקת מדלים פניאומאטיים לחברת נמל אשדוד, הן משום שמדובר בעסקת המכירה הראשונה שלנו בישראל והן משום שהתחרות הייתה קשה ביותר. אנו מביאים לעסקה את הציוד הטוב והמתקדם ביותר, ומקווים לשיתוף פעולה פורה עם חברת נמל אשדוד".
 
חברת Neuero היא חברה בינלאומית המתמחה בייצור ותכנון של מדלים לסוגי גרעינים שונים או חומרים ומוצרים אחרים המגיעים בתפזורת. החברה מבצעת את הנדסת הציוד באופן עצמאי. לחברה מרכזי תכנון וייצור בארה"ב ובגרמניה. מדובר בחברה ותיקה הקיימת למעלה ממאה שנים. בחברה מועסקים כ-50 עובדים.