חברת נמל אשדוד תגייס כ-100 עובדים נוספים במהלך 2007‏

מטרת הגיוס לתת מענה לגידול בתנועת המטענים בנמל אשדוד ולהמשיך במגמת שיפור השירות ללקוחות. גיוס זה מצטרף לגיוס האחרון של כ-100 העובדים אשר 70 מהם נקלטו עד כה


00:00 ,22.07.2007 מאת: מערכת פורט2פורט

מטרת הגיוס לתת מענה לגידול בתנועת המטענים בנמל אשדוד ולהמשיך במגמת שיפור השירות ללקוחות. גיוס זה מצטרף לגיוס האחרון של כ-100 העובדים אשר 70 מהם נקלטו עד כה
 
חברת נמל אשדוד נערכת בימים אלה לגיוס של כ-100 עובדים נוספים כבר במהלך שנת 2007. כמות העובדים הנקלטת תיקבע סופית בהתאם לניתוח הצרכים ולתוכנית העבודה, שתוגש על ידי ההנהלה לדירקטוריון חברה, במהלך חודש זה.
 
דירקטוריון החברה אישר לצאת למהלך מקיף זה מתוך הצורך להיענות לביקושים ההולכים וגוברים, ומתוך הרצון להמשיך במגמת שיפור השירות ללקוחות ולקצר את זמני המתנת האוניות בנמל, באופן ניכר. לאור זאת, כל המהלכים הדרושים להערכות לגיוס העובדים יבוצעו באופן מיידי.
 
גיוס זה מצטרף לגיוס האחרון של כ-100 העובדים, אשר 70 מהם נקלטו עד לחודש יוני 2007 וה-30 הנוספים נמצאים בתהליכי קליטה בימים אלו.
 
הנהלת הנמל תציג את דרישותיה המפורטות לגיוס העובדים הנוספים לסקטורים השונים בנמל לפי הצרכים התפעוליים בלבד. תהליך גיוס העובדים יתבצע לפי מכרז שוויוני, פומבי ושקוף, בהתאם להנחיות רשות החברות הממשלתיות ולחוק הקיים ובכפוף לכל האישורים הנדרשים.
 
לדברי איריס שטרק, יו"ר חברת נמל אשדוד, "ההחלטה להרחיב את מצבת העובדים היא חלק ממהלך כולל של חברת הנמל להיערכות לגידול הקיים והצפוי בביקושים של נמל אשדוד ולמימוש מלא של הפוטנציאל הגלום בו. נתוני החציון של שנת 2007 מבטאים גידול מרשים בשינוע סחורות אל ומנמל אשדוד (גידול של 24% בסה"כ תנועת המטענים בהשוואה לחודש המקביל אשתקד) וכן הישגים משמעותיים כמו גידול בנתח שוק בתחום המכולות (גידול של 5.5%), גידול בפעילות העסקית של החברה, הבאת קווי ספנות בינלאומיים חדשים לנמל, פיתוח תחום אוניות הנוסעים והשקת טרמינל הנוסעים החדש".
 
"על אף שתגברנו את מערך העובדים השנה באופן משמעותי, אנו נערכים לגידול נוסף מתוך מודעות לצרכים ההולכים וגוברים של לקוחותינו לאור ההתרחבות של סחר החוץ בישראל. אנו נמשיך לשפר ולהרחיב את מערך כוח האדם בחברה, על מנת לעמוד ביעדי השירות שהצבנו ולתת שירות איכותי ויעיל", ציינה שטרק.

יש לציין כי הכרזה זו של חברת נמל אשדוד באה על רקע מתיחות בין ההנהלה לבין ועדי העובדים הנסובה סביב רצונם של הוועדים לגייס עובדים חדשים מקרב בני משפחה.