חברת נמל אשדוד קיבלה היתר מיוחד ל-10 משמרות נוספות לחודש

ההיתר מאשר להנהלת הנמל להעסיק עובדי תפעול בנמל למשך 2 משמרות רצופות, עד פעמיים בשבוע, אך לא יותר מ-16 שעות נוספות לשבוע, וזאת עד ל-100 עובדי תפעול. תוקף ההיתר עד מאי ‏2007


00:00 ,15.04.2007 מאת: מערכת פורט2פורט

ההיתר מאשר להנהלת הנמל להעסיק עובדי תפעול בנמל למשך 2 משמרות רצופות, עד פעמיים בשבוע, אך לא יותר מ- 16 שעות נוספות לשבוע, וזאת עד ל-100 עובדי תפעול. תוקף ההיתר עד מאי ‏2007

בעקבות פנייתה של הנהלת חברת נמל אשדוד, אישר אלי פז, סמנכ"ל בכיר במשרד התמ"ת, הפעלת 10 משמרות נוספות לחודש לעד 100 עובדי תפעול. תוקף ההיתר שניתן הנו עד 31 לחודש מאי 2007. ההיתר מאשר להנהלת הנמל להעסיק עובדי תפעול בנמל למשך 2 משמרות רצופות, עד פעמיים בשבוע, אך לא יותר מ- 16 שעות נוספות לשבוע.
 
בקשה זו מצטרפת לשורה של צעדים שבהם נוקטת הנהלת חברת נמל אשדוד על מנת לתת מענה מקסימלי ללקוחותיה בתקופה זו, במקביל לתהליכים מתקדמים לקליטת עובדי תפעול חדשים בנמל, תגבור כלי העבודה ותוספת היקפי העבודה של מנופים.
 
לדברי איריס שטרק, יו"ר חברת נמל אשדוד, "השירות ללקוח הוא יעד אסטרטגי מרכזי של חברת נמל אשדוד בעידן זה של תחרות בין הנמלים. הנהלת החברה פועלת במספר מישורים בו זמנית על מנת לייעל ולשפר באופן מתמשך את השירות ללקוח. אנו נמשיך לפעול ולמצות את כל האפשרויות העומדות בפנינו על מנת לעמוד בציפיות של לקוחותינו ולהעניק להם שירות מהיר ויעיל".
 
לדברי שוקי סגיס, מנכ"ל חברת נמל אשדוד, "בעקבות פנייתנו למשרד התמ"ת, הוחלט לאשר לנמל תוספת של שעות נוספות ל-100 עובדי תפעול. מתן ההיתר יאפשר לנו, ההנהלה והעובדים, לתת מענה מהיר ויעיל ללקוחות הנמל, זאת בנוסף לתגבור כלים ושעות עבודה על מנופים. בימים אלה החברה נמצאת בתהליכים מתקדמים של קליטת עובדי סוואר שיצטרפו לכוח העבודה בנמל, אשר מעניק שירות איכותי ללקוחותיו".