חברת נמל אשדוד ציינה את השנה החדשה בהרמת כוסית לעובדי הנמל

חברת נמל אשדוד ציינה ביום רביעי (13.9.06) את השנה החדשה בהרמת כוסית לעובדי הנמל. האירוע נערך בהשתתפות מנכ"ל משרד התחבורה- גדעון סיטרמן, רב העיר- הרב יוסף שיינין, יו"ר חברת נמל אשדוד- איריס שטרק, המנכ"ל- שוקי סגיס, לקוחות הנמל, ועדי העובדים ועובדי חברת נמל


00:00 ,14.09.2006 מאת: מערכת פורט2פורט

חברת נמל אשדוד ציינה ביום רביעי (13.9.06) את השנה החדשה בהרמת כוסית לעובדי הנמל. האירוע נערך בהשתתפות מנכ"ל משרד התחבורה- גדעון סיטרמן, רב העיר- הרב יוסף שיינין, יו"ר חברת נמל אשדוד- איריס שטרק, המנכ"ל- שוקי סגיס, לקוחות הנמל, ועדי העובדים ועובדי חברת נמל אשדוד.
 
לדברי גדעון סיטרמן, מנכ"ל משרד התחבורה, "העבודה המאומצת של הנהלת הנמל והעובדים, וכן שיתוף הפעולה בין כל הגורמים - ההנהלה, לקוחות הנמל, הספקים והעובדים, אפשרו למשק הישראלי להמשיך ולהתקיים גם בתקופת המלחמה. הנמל תפקד בנחישות ובמקצועיות בתקופה האחרונה, ועל כך אני מודה מקרב לב לעובדים ולהנהלה. אני מברך, בשם ממשלת ישראל, את עובדי הנמל ומשפחותיהם בברכת שנה טובה".
 
איריס שטרק, יו"ר חברת נמל אשדוד, ציינה לשבח את העובדים - מכל התחומים ובכל המחלקות בנמל – אשר נתנו במהלך הלחימה בצפון את הלב והתגייסו על מנת להבטיח את יציבותה של הכלכלה הישראלית ולאפשר המשכיות הסחר הבינ"ל. "היה זה מהלך חסר תקדים שבו נמל אחד מתפקד כשניים. הייתה זו שנה שבה יצרנו הזדמנות חדשה לעובדים וללקוחות, גם בהסכמי עבודה, בהם חיזקנו את הקשר בין תגמול לתפוקה. אלו הן אמות מידה חדשות לטובת כלל לקוחותינו".
 
שוקי סגיס, מנכ"ל חברת נמל אשדוד, הודה בדבריו לעובדי הנמל על עבודתם המסורה בשנה החולפת כלל ובתקופת המלחמה בפרט. סגיס ציין, כי חברת הנמל מתכוונת להמשיך ולהשקיע בפיתוח העובדים ובציוד מתקדם. בנוסף, הודה סגיס לכלל לקוחות נמל אשדוד ואיחל שנה טובה ומוצלחת לעובדים ולבני משפחותיהם.