חברת נמל אשדוד מצטרפת למאבק לשחרור גלעד שליט

באירוע שערכה חברת נמל אשדוד אמר נועם שליט: "אני מקווה שבחג הקרוב גלעד, שכבר הפך לבן הלאומי של כולם, יחזור הביתה". הציבה שתי כרזות ענק על גבי מתקנים בנמל הקוראות לשחרורו של גלעד


00:00 ,06.09.2009 מאת: מערכת פורט2פורט

באירוע שערכה חברת נמל אשדוד אמר נועם שליט: "אני מקווה שבחג הקרוב גלעד, שכבר הפך לבן הלאומי של כולם, יחזור הביתה". הציבה שתי כרזות ענק על גבי מתקנים בנמל הקוראות לשחרורו של גלעד
 
חברת נמל אשדוד, בשיתוף עם מטה המאבק לשחרור גלעד, ערכה בשבוע שעבר בנמל טקס לרגל הצגת שלטים חדשים הקוראים לשחררו של גלעד, שנתלו מעל השערים 3 ו-5 בנמל. בטקס השתתפו נועם שליט; ניצב בדימוס יעקב רז, יו"ר דירקטוריון חברת נמל אשדוד; שוקי סגיס, מנכ"ל חברת נמל אשדוד וד"ר יחיאל לסרי, ראש עיריית אשדוד.
 
במהלך הטקס אמר נועם שליט: "אינני רוצה להתייחס לדבריו של שר הביטחון במעמד מרגש זה- מחווה של נמל אשדוד. אני רוצה להאמין שהגיע זמן המעשים ולא רק דיבורים. אני מקווה שבחג הקרוב גלעד, שכבר הפך לבן הלאומי של כולם, יחזור הביתה".
 
ניצב בדימוס יעקב רז, יו"ר דירקטוריון חברת נמל אשדוד, אמר כי, "מעל בימה זו, אני פונה לקברניטי ממשלת ישראל, המפקדים העליונים של מדינת ישראל, ומפציר בהם: אנא, המשיכו במאבק בלתי מתפשר להשבת גלעד לחיק משפחתו. אל תתפשרו, אל תוותרו ואל תפקירו את גורלו של גלעד. הוכיחו כי אתם מפקדים ראויים שאינם מפקירים את החיילים ששלחתם לקרב. אני פונה לכל הגורמים הנוגעים בדבר מעומק הלב ומבקש – המשיכו לפעול  להחזרת שליט הביתה, ויפה שעה אחת קודם!"
 
לדברי שוקי סגיס, מנכ"ל חברת נמל אשדוד, "בצל האירועים העצובים לציון יום הולדתו ה- 23 של גלעד, יום הולדתו הרביעי בשבי, החלטנו בחברת נמל אשדוד לעשות מעשה. חברת הנמל מבינה את החובה המוסרית שיש לנו, כחלק מאוכלוסיית ישראל, וכבני אדם, לא לשתוק אלא לצעוק בשביל גלעד. אנו עושים היום צעד נוסף בהצטרפות למאבק להחזרתו של גלעד הביתה, מתוך מטרה שכאן, בנמל אשדוד, שמהווה שער ימי של מדינת ישראל, תתנוסס לנגד העוברים והשבים, יום יום, שעה שעה, תחינתנו להשיב את גלעד לחיים שפויים".