חברת נמל אשדוד מסייעת לאתגרים

חברת הנמל משתפת פעולה עם המרכז הימי במרינה אשדוד וסייעה לאחרונה ברכישת גלשני ים לילדים חירשים


00:00 ,29.05.2006 מאת: מערכת פורט2פורט

חברת הנמל משתפת פעולה עם המרכז הימי במרינה אשדוד וסייעה לאחרונה ברכישת גלשני ים לילדים חירשים
 
חברת נמל אשדוד פועלת מזה ארבע שנים בשיתוף פעולה מוצלח ופורה עם המרכז הימי של אתגרים במרינה אשדוד. לאחרונה סייע ועד מחלקת ציוד של חברת הנמל ברכישת גלשני ים לילדים חירשים, כחלק מפעילות הנצחה להרוגי הפיגוע בנמל אשדוד. פעילות המרכז כוללת שייט מפרשיות, חתירה בקיאקים לאוכלוסיות מיוחדות ביניהן לקויי ראייה ועיוורים, ילדים נפגעי שיתוק מוחין, נוער ונערות בסיכון ועוד. במסגרת שיתוף הפעולה עם ההנהלה ועובדי נמל אשדוד, משתתפים כיום כ-120 ילדים ונוער בפעילות באופן קבוע.
 
לדברי שוקי סגיס, מנכ"ל חברת נמל אשדוד, "אנו שמחים ונרגשים ליטול חלק בפעילות השוטפת של המרכז למען אוכלוסיות מיוחדות. פעילות קהילתית, תוך שימת דגש על אחריות חברתית, היא אחד מהיעדים של החברה לשנים הקרובות".

אתגרים, עמותה שלא למטרות רווח, נוסדה ב-1995 ע"י נכי צה"ל ואנשי שיקום ומטרתה העיקרית לאפשר לילדים, בני נוער ובוגרים עם מגבלות פיזיות, חושיות, נפשיות ועם צרכים ייחודיים, למצות את הפוטנציאל האישי הגלום בהם, להרחיב את היכולות בכל תחומי החיים ולשלבם בקהילה באמצעות ענפי ספורט אתגרי.
 
אתגרים הנו הארגון הראשון שהפעיל בישראל תוכניות שיקום, חינוך והעצמה באמצעות פעילות אתגרית בכלל ופעילות ימית בפרט. שייטי אתגרים המייצגים את ישראל זכו במדליית זהב באולימפיאדת הנכים באתונה 2004.