חברת נמל אשדוד ממנה מנהל קשרי לקוחות – כצעד ראשון בהקמת מערך שירות

חברת נמל אשדוד מינתה את אלדד וקסמן למנהל קשרי לקוחות בנמל; איריס שטרק, יו"ר חברת הנמל: "אנו פועלים בעידן חדש של תחרות בו המפתח להצלחה הוא השירות והמקצועיות. אנו נערכים לכך במטרה לשפר, לייעל ולהגדיל את שביעות הרצון של לקוחותינו"


00:00 ,25.05.2005 מאת: מערכת פורט2פורט

חברת נמל אשדוד מינתה את אלדד וקסמן למנהל קשרי לקוחות בנמל; איריס שטרק, יו"ר חברת הנמל: "אנו פועלים בעידן חדש של תחרות בו המפתח להצלחה הוא השירות והמקצועיות. אנו נערכים לכך במטרה לשפר, לייעל ולהגדיל את שביעות הרצון של לקוחותינו"
 
"חברת נמל אשדוד מאיישת תפקיד חדש וממנה מנהל קשרי לקוחות, כצעד ראשון בהקמת מערך שירות", על כך הודיעה היום איריס שטרק, יו"ר חברת נמל אשדוד. את התפקיד החדש של מנהל קשרי לקוחות ימלא אלדד וקסמן.
 
וקסמן (נשוי ואב לשישה) שימש עד לאחרונה כמנהל פרויקטים בחטיבת ההנדסה של רשות הנמלים והרכבות בתחומי מחשוב והנדסה, ובעבר כמנהל תפעול וכראש מדור ביטחון, שירותי נמל ואוניות נוסעים. בין השנים 1990-97 שימש כראש מחלקת תפעול ומ"מ סגן מנהל הנמל לתפעול ומסופים בנמל אשדוד. בעל תואר ראשון כללי (B.A) מאוניברסיטת לונדון.
 
איריס שטרק, יו"ר חברת הנמל: "אנו פועלים בעידן חדש של תחרות בו המפתח להצלחה הוא השירות והמקצועיות. אנו נערכים לכך במטרה לשפר, לייעל ולהגדיל את שביעות הרצון של לקוחותינו. אני בהחלט רואה בנושא השירות מנוע צמיחה מרכזי של חברת הנמל. לקוחות מרוצים מגדילים את היקפי הפעילות שלהם וגם משמשים כממליצים ללקוחות חדשים".
 
מנכ"ל חברת הנמל שוקי סגיס, אמר שגיבוש מערך שירות הוא יעד מרכזי של חברת נמל אשדוד. "ההחלטה למנות לתפקיד זה את אלדד ווקסמן, כמינוי של אדם מתוך המערכת, בעל היכרות מעמיקה עם נמל אשדוד ועם הלקוחות מבטאת את רצוננו לתת מענה ולייעל את השירות החל מהיום. מנהל הלקוחות החדש ישמש כתובת לפניות הלקוחות, יסייע במתן פתרונות וייתן מענה לצרכים השונים של לקוחות הנמל".
 
כזכור, בפברואר האחרון החל נמל אשדוד לפעול כחברה ממשלתית עצמאית, בהתאם ליישום הרפורמה בנמלי ישראל, אשר הפכה את שוק הנמלים לשוק תחרותי. דובר הנמל ציין כי הנהלת חברת הנמל החדשה הציבה לעצמה מטרה לבסס את יתרונה בשוק התחרותי החדש, על בסיס תפיסת עולם הרואה את הלקוח במרכז, ולקדם את נושא שירות הלקוחות.