חברת נמל אשדוד השקיעה בשדרוג תשתיות התקשורת בנמל כ-2 מיליון שקל

הרשת החדשה נועדה להבטיח עבודה בעומסי תעבורה גבוהים, לעלות את רמת האבטחה ברשת, לעלות את רמת השרידות ולתמוך ביכולת נרחבת של גמישות לשינויים


00:00 ,15.07.2007 מאת: מערכת פורט2פורט

הרשת החדשה נועדה להבטיח עבודה בעומסי תעבורה גבוהים, לעלות את רמת האבטחה ברשת, לעלות את רמת השרידות ולתמוך ביכולת נרחבת של גמישות לשינויים
 
‏חברת נמל אשדוד סיימה בימים אלה את הקמת הדור הבא של תשתית התקשורת בנמל אשדוד בהשקעה של כ-2 מיליון ש"ח. הרשת החדשה נועדה להבטיח עבודה בעומסי תעבורה גבוהים, להגביר את האבטחה ברשת, לעלות את רמת השרידות בה ולתמוך ביכולת נרחבת של גמישות לשינויים, הקמת הדור הבא של תשתית התקשורת בוצעה בסיוע חברת בינת תקשורת.
מערך התקשורת בא לתמוך ולסייע לארגון בהשגת מטרותיו העסקיות והאסטרטגיות ועל כן הוא מתוכנן כך שייתן מענה לצורכי ומטרות הנמל, עם יכולת גידול והתפתחות עתידית.
 
טופולוגית הרשת מושתתת על GIGA Backbone‏ אשר מבוסס על הציוד של חברת NORTEL‏.
 
מבנה רשת התקשורת מבוסס על שלוש שכבות, שכבת השדרה המרכזית (Backbone‏), שכבת הריכוזי משנה  ושכבת המשתמשים - האתרים המרוחקים. שכבת השדרה המרכזית וריכוזי המשנה מבוססת על משפחת נורטל ה-8600. שכבת המשתמשים מבוססת על משפחת מתגי ה- BayStack 5520-PWR‏ התומכים ב- POE‏ ומוכנים ליישום IPT‏.
 
לדברי שוקי סגיס, מנכ"ל חברת נמל אשדוד, "הרשת המקומית החדשה נועדה לענות על צורכי החברה תוך התחשבות בפוטנציאל הצמיחה הגבוה הקיים בנמל אשדוד ובגידול הקיים בפעילות הסחר הימי. הרשת החדשה תאפשר לנו ליישם טכנולוגיות מתקדמות אשר יסייעו לחברה בפעילויות ליישום מטרותיה העסקיות".
 
לדברי שלומי בטורי, מנהל הפרויקט מטעם בינת תקשורת, "הרשת החדשה מאפשרת יכולת העברת אפליקציות מורכבות, תוך מתן דגש על אמינות וזמינות המערכת. הפרויקט כלל את רשת התקשורת, רשת האלחוט ומערכות בקרה".