חברת מריטה שיפינג מציינת חמש שנות פעילות

חברת מריטה שיפינג בע"מ ציינה בשבוע שעבר חמש שנות פעילות ובנוסף, את המעבר למשרדיה החדשים במגדלי טויוטה שבתל אביב. המאורע התקיים במשרדים החדשים של החברה בהשתתפות לקוחות החברה


00:00 ,07.12.2003 מאת: מערכת פורט2פורט
בימים אלו מציינת החברה חמש שנות פעילות ומעבר למשרדים החדשים בכנס לקוחות שהתקיים ביום חמישי שעבר

חברת מריטה שיפינג בע"מ ציינה בשבוע שעבר חמש שנות פעילות ובנוסף, את המעבר למשרדיה החדשים במגדלי טויוטה שבתל אביב. המאורע התקיים במשרדים החדשים של החברה בהשתתפות לקוחות החברה.

כאמור, חברת מריטה שיפינג הוקמה לפני חמש שנים והיא מתמחה בשינוע בינלאומי של המטענים בכל רחבי העולם, אם כי רוב עבודתם מתמקדת בהובלת מטענים בין רוסיה וחבר המדינות מצד אחד, לבין ישראל, קפריסין וטורקיה מצד שני.

מר מיכאל הרשקוביץ' מבעלי החברה אמר באירוע כי מריטה שיפינג היא בין המעטות בארץ אשר מארגנת הובלת מטענים ללא תיווך ועובדת ישירות מול בעלי האוניות והנמלים במדינות שונות מחד גיסא ומול מזמיני הובלת מטענים גדולים מאידך.

"נכון להיום", הוסיף מר הרשקוביץ', "חברתנו, הינה היחידה בישראל המבצעת קו שייט קבוע להובלת מטענים משולבים, של מכולות ומטענים קונבנציונאליים, מנמל היציאה בטגנרוג, שברוסיה, לנמלי יעד בישראל ובקפריסין. כמו כן הננו מארגנים הובלת מטענים מנמלי מריאופול, אודסה ו- אילייצ'בסק שבאוקראינה וכן נמלים אחרים ברוסיה".

מר הרשקוביץ ציין כי היקפי עבודתם לשנת 2002, כוללת החכרת 75 אוניות, שינוע של למעלה מ- 90000 טון מטענים, לרבות מתכת מעורגלת, עצה, צינורות, פרי הדר ומטענים אחרים.