חברת "מנו ספנות" פתחה מרכז הזמנות חדש לתיירות ונופש

מרכז ההזמנות החדש לתיירות ונופש של "מנו ספנות" נפתח בימים אלה בחיפה, בסמוך לקרית הממשלה החדשה. טקס חנוכת המשרד יתקיים בשבוע הבא, לפני חג הפסח, בהשתתפות שרים, חברי כנסת, ראשי ערים , ראשי ענף התיירות בישראל ואורחים מחו"ל


00:00 ,06.04.2003 מאת: מערכת פורט2פורט
המרכז המפואר עוצב כאוניה והוא משתרע על פני כ- 500 מ"ר * הדגש בעיצוב על נוחות ללקוח ולעובדי המשרד

מרכז ההזמנות החדש לתיירות ונופש של "מנו ספנות" נפתח בימים אלה בחיפה, בסמוך לקרית הממשלה החדשה. טקס חנוכת המשרד יתקיים בשבוע הבא, לפני חג הפסח, בהשתתפות שרים, חברי כנסת, ראשי ערים , ראשי ענף התיירות בישראל ואורחים מחו"ל.

המרכז החדש, משתרע על פני שטח של כ - 500 מ"ר, בחזית בנין "אורן 1" בחלונות הסיטי, עוצב על ידי משרד האדריכלים לשניאק טל , בצורה של אוניה, כולל גשר הפיקוד המשקיף על עמדות הקבלה והמכירה ללקוחות. מסכי פלזמה ענקיים מאפשרים ללקוחות לצפות בסרטים על אתרי נופש וטיולים ברחבי העולם.
חברת "מנו ספנות" פתחה מרכז הזמנות חדש לתיירות ונופש
"מרכז ההזמנות לתיירות ונופש" יאפשר ללקוחות לבצע הזמנות לא רק לאוניות הפאר של "מנו ספנות" אלה גם לכל חברות התעופה והנופש בעולם, באמצעות סוכנים מורשים ומנוסים, המחוברים במערך מחשוב משוכלל לכל מוקדי ההזמנות. מלבד המרכז בחיפה מפעילה החברה משרדים דומים ב: תל-אביב, ירושלים ואשדוד.

"יש חשיבות רבה בחנוכת מרכז התירות דווקא בזמנים אלה, מתוך אמונה שיש עתיד לכלכלה בישראל ולענף התיירות" אומר משה מנו, נשיא חברת "מנו ספנות" הדוגל בתפיסה "שיש להעניק ללקוח את כל המידע באווירה נינוחה על ידי סוכנים מקצועיים המכירים את הענף, כדי שיבחר את הנופש המתאים עבורו ועבור משפחתו" .