חברת הספנות היפנית "קיי- ליין" פתחה משרד בבייג'ין

משה מנו, נשיא חברת "מנו ספנות" המשמשת כסוכן כללי של "קיי- ליין" בישראל, סבור כי המשרד בבייג'ין של החברה היפנית יכול לתרום גם ללקוחות הישראלים המשתמשים בשירותי ההובלה הימית של "קיי- ליין"


00:00 ,17.02.2004 מאת: מערכת פורט2פורט
החברה מיוצגת בישראל על ידי "מנו ספנות" * המשרד בבייג'ין יסייע להרחבת הפעילות העסקית וקשרי הלקוחות עם סין

חברת הספנות היפנית הבינלאומית K-Line (בשמה המלא: KAWWASAKI KEISEN KAISHA), המיוצגת בישראל על ידי חברת הספנות "מנו ספנות", פתחה משרדים בבייג'ין .

בהודעת חברת "קיי- ליין" נאמר כי המשרד יעסוק "בחקר, איסוף נתונים וניתוח הפעילות העיסקית הסינית, יחזק את הקשרים העסקיים עם ארגונים ממשלתיים בכל הקשור להובלה וכמובן לעסקי ספנות ולקוחות, וכן יעסוק בקידום עסקי של קי-ליין והחברות הבנות". החברה מצפה כי הימצאותו של המשרד בבייג'ין תביא להתפתחות וחיזוק הפעילות העיסקית של "קי- ליין" בשוק הסיני.

משה מנו, נשיא חברת "מנו ספנות" המשמשת כסוכן כללי של "קיי- ליין" בישראל סבור כי המשרד בבייג'ין של החברה היפנית יכול לתרום גם ללקוחות הישראלים המשתמשים בשירותי ההובלה הימית של "קיי- ליין".

חברת "מנו ספנות" מספקת לשוק היבוא והיצוא הישראלי, באמצעות "קיי- ליין", שירות שבועי וסדיר של העברת מטענים מכל הסוגים, כולל מכולות, מכוניות, משאיות ונגררים, לכל יעד בעולם וממנו לישראל.

"מנו ספנות" משמשת גם כנציגה של חברות ספנות גדולות אחרות מאירופה והיא מפעילה רשת של סניפים בכל הערים ונמלי הארץ.