חברת הספנות K Line השיקה את האנייה החדשה Genoa Bridge

בהודעה לעתונות שפרסמה חברת הספנות Kawasaki Kisen Kaisha, Ltd., Tokyo, ("K" LINE), הודיעה החברה על השקתה של אנית המכולות “Genoa Bridge”. האניה Genoa Bridge, בעלת קיבולת של 5500 TEU, הינה אנית ה- Post-Panamax ה- 13 והאחרונה במסגרת סדרת הרכישות שבצעה החברה.


00:00 ,18.09.2002 מאת: מערכת פורט2פורט

 

בהודעה לעתונות שפרסמה חברת הספנות Kawasaki Kisen Kaisha, Ltd., Tokyo, ("K" LINE), הודיעה החברה על השקתה של אנית המכולות “Genoa Bridge”. האניה Genoa Bridge, בעלת קיבולת של 5500 TEU, הינה אנית ה- Post-Panamax ה- 13 והאחרונה במסגרת סדרת הרכישות שבצעה החברה. האניה  נבנתה על ידי מספנות Imabari Shipbuilding Co., Ltd. ביפן.
 
האניה פקדה את נמל שנגחאי ב- 11 בספטמבר, ובכך החלה פעילותה בקו שבין נמלי צפון אמריקה ואסיה לבין נמלי אירופה והים התיכון. (North America & Asia / Europe-Mediterranean)
 
השקת האניה Genoa Bridge החדשה מתווספת לצי האניות הקיים של החברה, כך שבאמצעות שיתוף פעולה עם חברת Yang Ming Marine Transport Corp., Keelung (Yang Ming), הן בקו ה- Transpacific והן בקו הAsia/Europe-Mediterranean services, ובמסגרת שדרוג צי האניות של שתי החברות, התווספו, בסה"כ, 20 אניות Post-Panamax בסך כולל של  20 x 5500 TEU (13 אניות של "K" LINE ו- 7 אניות של Yang Ming). על פי מקורות בחברת K Line , השרות הנ"ל מאפשר ללקוחות להנות משיפורים הן ברמת יציבות השרות והן בזמן הפלגה תחרותי.
 
חברת "K" LINE מיוצגת בישראל על ידי חברת מנו ספנות בע"מ.
חברת Yang Ming מיוצגת בישראל על ידי חברת קונמרט בע"מ.