חברת הספנות Contship Containerlines מחליפה את סוכנה בישראל

למערכת העתון "שי ספנות ותעופה" נודע כי חברת הספנות Contship Containerlines , המשתייכת לקבוצת CP Ships, תסיים את העסקת חברת גולד ליין ספנות בע"מ כסוכנה בישראל, וזאת החל מסוף מרץ 2003


00:00 ,29.01.2003 מאת: מערכת פורט2פורט
למערכת העתון "שי ספנות ותעופה" נודע כי חברת הספנות Contship Containerlines , המשתייכת לקבוצת CP Ships, תסיים את העסקת חברת גולד ליין ספנות בע"מ כסוכנה בישראל, וזאת החל מסוף מרץ 2003.

על פי ההערכות, המחלוקת החלה על רקע של אלוקציה, כלומר הקצאת תאים לסוכנה בישראל, כאשר לאחרונה ירדה ההקצאה של המקומות בישראל בצורה דרסטית, לעומת סוכנים אחרים של החברה לאורך מסלול פקידות האניות. לכן, כתוצאה מכך לא ניתנה לסוכן בישראל האפשרות לפתח את השרות, כפי שנדרש.

יצויין כי חברת Contship נותנת שרותי ספנות כחברה גלובלית, הכוללים את המזרח הרחוק, אוסטרליה וניו-זילנד, דרום מזרח אסיה, הודו ופקיסטן, צפון אירופה, ארה"ב ודרום אמריקה. כידוע, במרוצת השנים החליפה כבר חברת Contship שלושה סוכנים בישראל, וכעת, כאמור, מוחלפת חברת גולד ליין ספנות.

נכון לימים אלו, לא ידוע עדיין מי ישמש כסוכן בישראל, במקום חברת גולד ליין ספנות בע"מ. קיימת הסברה שאחד הסוכנים בישראל המייצג אחת מחברות הספנות המשתייכות לקבוצת CP Ships יקבל על עצמו גם את נציגות Contship בישראל.

פרטים נוספים יימסרו בקרוב עם קביעת הסוכן החדש.