חברת הספנות CSAV פותחת קו חדש למרכז אמריקה

בחודש פברואר תחל חברת הספנות CSAV להפעיל קו ספנות חדש המקשר את נמלי אירופה עם נמלי מרכז אמריקה. כך נמסר מחברת טירן שיפינג, נציגתה בישראל של CSAV


00:00 ,13.01.2005 מאת: מערכת פורט2פורט

בחודש פברואר תחל חברת הספנות CSAV להפעיל קו ספנות חדש המקשר את נמלי אירופה עם נמלי מרכז אמריקה. כך נמסר מחברת טירן שיפינג, נציגתה בישראל של CSAV.

השירות מוצע מנמלי אשדוד וחיפה, דרך אירופה, עם פקידה בנמלים:
Rotterdam - Bremenhaven- Tilbury- Charleston- Kingston- Rio Haine-
Santo Tomas- Puerto Cortez.
 
מטירן נמסר כי יתאפשר, דרך נמלRio Haine , "להאריך" את השירות מ/אל נמלי Houston- Altamira- Veracruz- Puerto Limon- Manzalino (Panama.
 
בקו החדש יפעלו 5 אוניות, כשכל אוניה בקיבולת  של 1700 TEU. הקו יפעל בתדירות של אוניה בכל 11 יום. הקו החדש הוא של חברת CSAV ללא כל שותפים נוספים.
 
בטירן ציינו כי חברת CSAV הינה חברת הספנות הגדולה ביותר בדרום אמריקה והיא ממוקמת בעשירייה השניה בדרוג חברות הספנות בעולם.
 
דובר החברה ציין כי השירות החדש מתווסף לשירותים נוספים שמציעה CSAV, מנמלי חיפה ואשדוד דרך מערב הים התיכון (ולנסיה וגנואה) לנמלים במרכז אמריקה והחוף המערבי של דרום אמריקה: San Juan, Cartagena, Cristobal, Buenaventura, Callao, Guayaquil, Iquique, San Antonio.
 
ובנוסף, באמצעות חברת LIBRA הברזילאית שבבעלות חברת CSAV, שירות מנמלי חיפה ואשדוד, דרך מערב הים התיכון, לנמלי החוף המזרחי של דרום אמריקה הכוללים את:  Rio De Janeiro, Santos, Buenos Aires, Montevideo, Rio Grande, Paranagua.
 
טירן שיפינג מייצגת בארץ את חברות הספנות P&O Nedlloyd ,CSAV ,LIBRA ,CTE וכן את חברת הספנות ההודית SCI.