חברת גלובל קריירס מוסיפה אניה קונבנציונלית שלישית לקו הסדיר מהים השחור וטרקיה לנמלי ישראל

ר/ח ארנון קוריס, מנהל בלו ארק ספנות, המשמשת משנת 1999 כסוכן כללי וכמתפעל עבור חברת גלובל קריירס, ציין כי הצלחתו של הקו הישיר מאודסה/איליצ'בסק, מנובורוסיסק, ומהנמלים הטורקיים בים השיש, חייבה את גלובל קריירס להרחיב את צי האניות הקיים,


00:00 ,14.07.2004 מאת: מערכת פורט2פורט
גלובל קריירס מינתה לאחרונה את קוראל שרותי ים לשמש כסוכן שלה בנמלים

ר/ח ארנון קוריס, מנהל בלו ארק ספנות, המשמשת משנת 1999 כסוכן כללי וכמתפעל עבור חברת גלובל קריירס, ציין כי הצלחתו של הקו הישיר מאודסה/איליצ'בסק, מנובורוסיסק, ומהנמלים הטורקיים בים השיש, חייבה את גלובל קריירס להרחיב את צי האניות הקיים, והחל מסוף יולי תצטרף אניה קונבנציונלית שלישית, ה- CEM PIONEER, בקיבולת של 8500 טון.

עד עתה פעלו בקו שתי אוניות מטען קונבנציונלי באופן סדיר, כאשר האוניה ROYAL משרתת את ישראל מנמל אודסה/איליצ'בסק, והאוניה GUNNEY EM מנמל נובורוסיסק, עם פקידה בנמלים טורקיים בים השיש, אל נמל אשדוד. מעתה תציע גלובל קריירס, באמצעות בלו ארק ספנות, שירות בקו זה באמצעות שלוש אוניות מטען קונבנציונלי.

עוד נמסר כי לאור הרחבת פעילותה, החליטה גלובל קריירס למנות את חברת קוראל שרותי ים לשמש כסוכן שלה בנמלים.

בשנת 2003 (בין החודשים מאי-דצמבר) הוביל הקו לישראל 204,000 טון מטען. קוריס ציין כי עד עתה (סוף חודש יוני) הובלו 170,000 טון, כאשר הצפי בשנת 2004 הוא להכפיל את כמות ההובלה משנת 2003. ר/ח ארנון קוריס סיכם ואמר כי "בלו ארק ספנות היא בין החברות המובילות בישראל, ביבוא של מטען קונבנציונלי, כאשר הקו משרת מפעלי תעשייה בישראל מהגדולים במשק, והספקים באירופה הם מהחשובים בתחומם".