חברת ג'יימס ריצ'רדסון תפעיל חנויות ה"דיוטי פרי" באוניות "איריס" ו"יסמין" של מנו

חברת ג'יימס ריצ'רדסון זכתה, זו השנה השלישית ברציפות, במכרז שערכה חברת מנו ספנות לניהול והפעלת חנויות פטורות ממכס, באוניות השייט "איריס" ו"יסמין" בעונת ההפלגות 2004 שתחל בחודש הבא


00:00 ,15.02.2004 מאת: מערכת פורט2פורט
זו השנה השלישית ברציפות שג'יימס ריצ'רדסון מקבלת את ניהול החנויות פטורות ממכס באוניות "מנו ספנות" *החברה התחייבה למחירים הזולים ביותר

חברת הענק האוסטרלית ג'יימס ריצ'רדסון, המנהלת חניות דיוטי פרי ברחבי העולם ובין השאר בשדה התעופה "בן גוריון" בלוד, זכתה, זו השנה השלישית ברציפות, במכרז שערכה חברת מנו ספנות לניהול והפעלת חנויות פטורות ממכס, באוניות השייט "איריס" ו"יסמין" בעונת ההפלגות 2004 שתחל בחודש הבא.

בחנויות שבאוניות "איריס" ו"יסמין" ימכרו מגוון רב של מוצרים, כפי שהדבר נעשה בחנויות החברה בשדה התעופה בלוד. באוניות ימכרו מוצרי חשמל ואלקטרוניקה, קוסמטיקה, צעצועים, כל סוגי המשקאות, ציוד ספורט, ביגוד, הנעלה ועוד.

חברת ג'יימס ריצ'רדסון התחייבה בהסכם שחתמה עם מנו ספנות כי המוכרים בחנויות יהיו דוברי עברית אנגלית ורוסית. עבור הקניות ניתן יהיה לשלם בשקלים, בדולרים או בכרטיסי אשראי.

משה מנו, נשיא "מנו ספנות", אומר כי "קיים יתרון גדול לחנויות הדיוטי פרי שבאוניות הנוסעים. הישראלי הממוצע שמגיע לשדה התעופה, זמן קצר לפני ההמראה, מתנפל על חנויות הדיוטי פרי, עורך את הקניות בחיפזון, אינו מספיק לרכוש מה שתיכנן ובעיקר אינו נהנה מחדוות הקנייה. לעומת זאת, באוניה במהלך הפלגה של שלושה או שמונה ימים ויותר, יש לנופשים זמן לערוך קניות בחנויות הדיוטי פרי, ללא לחץ, בשלווה, לבדוק מוצרים ובעיקר להנות מהקנייה".

את המוצרים שרוכשים במהלך ההפלגה, ניתן לאחסן בתא האוניה ואף להנות מהם במהלך השייט או בירידה לנמלים שבמסלול ההפלגה. השחרור מהמכס, נעשה בנמל חיפה, בתהליך מהיר הדומה לזה שבשדה התעופה בן גוריון, דרך המסלול הירוק או האדום.