חברת אמא קיימה כנס סוכנים לקו M.A.E למערב ים התיכון

סוכנויות ים מאוגדות א.מ.א, המנהלת את הקו הספנותי M.A.E עבור חברת אגרקסקו, קיימה בסוף השבוע (15-17 בנובמבר) כנס סוכנים שבמסגרתו התארחו סוכני הקו מספרד צרפת ואיטליה. מטרת הכנס הייתה להציג בפני כל הסוכנים את מטרות השירות החדש, באמצעות 2 האניות החדישות Carmel


00:00 ,19.11.2003 מאת: מערכת פורט2פורט
הכנס התקיים בתחילת השבוע במלון דן פנורמה בתל אביב. לקחו בו חלק נציגי הסוכנויות בספרד צרפת איטליה וישראל ונציגים מחברת אגרקסקו אשר בשרותה תפלגנה האניות

סוכנויות ים מאוגדות א.מ.א, המנהלת את הקו הספנותי M.A.E עבור חברת אגרקסקו, קיימה בסוף השבוע (15-17 בנובמבר) כנס סוכנים שבמסגרתו התארחו סוכני הקו מספרד צרפת ואיטליה. מטרת הכנס הייתה להציג בפני כל הסוכנים את מטרות השירות החדש, באמצעות 2 האניות החדישות Carmel Ecofresh ו- Carmel Biotop.

האירוח החל כבר ביום שבת, בו הוסעו האורחים לטיול מאורגן בירושלים, ולאחריה נערכה ארוחת ערב חגיגית בה השתתפה הנהלת הקו, (שיווק ולוגיסטיקה) מנכ"ל א.מ.א ובכירים מחברת אגרקסקו. ביום ראשון נפתח הכנס, שהתקיים במלון דן פנורמה בתל אביב, בדברי ברכה של מר יורם הופמן – מנכ"ל חברת א.מ.א. לאחר מכן, הציג מר ירון צאלים – מנהל השיווק של חברת א.מ.א את מטרות הכינוס ומר יורם הופמן הציג בפירוט את השירות החדש עם קליטתן של האניות החדשות, ה- Carmel Ecofresh וה- Carmel Biotop.

במהלך הכנס הציגו הסוכנים ממרסי, ולנסיה, גנואה, אשדוד וחיפה את החברות אותם הם מנהלים ואת הנמלים בהם ייצגו את הקו, הוצג מבנה האוניות, נדונו נושאים הקשורים בלוגיסטיקה ובמכולות, הוצגו שיטות המעקב והדיווח הנדרשות מן הסוכנים, נערך דיון בנושאי שיווק, הוצגה תדמית הקו אשר יציע לשוק שרות שבועי ייחודי בימים קבועים ולפיכך מבנה התעריפים לא יהיה בהכרח נמוך.

בנוסף, הוצגה בפני הסוכנים תוכנת ניהול הקו אשר נכתבה על פי דרישות א.מ.א במיוחד לצורך ניהול הקו, והוצגה בפני הסוכנים מצגת המתארת את חברת אגרקסקו אשר בשרותה תפלגנה האוניות. הכנס הונחה ע"י מר ירון צאלים, אשר מונה לנהל את הקו. בסופו של היום, הסוכנים ואנשי המכירות של חברת א.מ.א נפגשו לארוחת ערב ולהכרות בלתי אמצעית.

שלשום (יום ב'), קיימו אורחי הכנס סיור עבודה מודרך בנמל אשדוד בליווי מנהל הקו מטעם אגרקסקו, ובכך חתמו את ביקורם בישראל.

מנהל משרד א.מ.א באשדוד, מר חוליו ליברמן, העניק לסוכני M.A.E, כמזכרת מן הכנס, ספרים על ישראל המכילים תמונות מנוף הארץ.