חברת א.מ.א פרקה יאכטה באורך 18.5 מ' בקו M.A.E

היאכטה הפרטית הובלה באמצעות האוניה "כרמל אקופרש" בקו וולנסיה חיפה. עקב אורכה של היאכטה נדרש תיאום של שבוע מראש של עם עובדי נמל חיפה


00:00 ,15.10.2006 מאת: מערכת פורט2פורט

היאכטה הפרטית הובלה באמצעות האוניה "כרמל אקופרש" בקו וולנסיה חיפה. עקב אורכה של היאכטה נדרש תיאום של שבוע מראש של עם עובדי נמל חיפה
 
חברת א.מ.א סוכנויות ים מאוגדות הובילה ביום שלישי שעבר (10 באוקטובר) מוולנסיה לחיפה את Sunseeker, יאכטה פרטית אשר מיועדת על ידי בעליה לשיט במפרץ אילת והובלה באמצעות האוניה Carmel Ecofresh מוולנסיה לחיפה. היאכטה נפרקה בחיפה על ידי מחלקת התפעול של חברת AMA בראשותו של מר יוסף אסעד.
 
מנהל מחלקת התפעול של AMA בחיפה ביקש לשבח את עובדי נמל חיפה – סדרנים, מנהלים ועובדי מסוף- אשר השתתפו בפריקת היאכטה ובהעברתה באמצעות מנוף הגשר למשאית מיוחדת ועשו את עבודתם באופן מקצועי ביותר. יש לציין כי התיאום עם נמל חיפה נעשה שבוע לפני הגעתה של האוניה וגם הציוד המיועד לפריקה הוכן מבעוד מועד ואף נערך דיון על כך בזמן סידור העבודה בנמל.
 
יש לציין כי הפריקה נתקלה בקשיים רבים עקב אורך היאכטה (18.5 מטר), והצורך למנוע נזקים לגוף הספינה. בעל היאכטה אשר היה נוכח בעת הפריקה חילק שבחים לעוסקים במלאכה לאור עבודתם המצוינת ולאור העובדה כי היאכטה לא ניזוקה ואף לא נשרטה.
 
האוניות בקו M.A.E פועלות על ידי חברת א.מ.א סוכנויות ים מאוגדות. מבנה האניות מאפשר טיפול במגוון סוגי מטען הכוללים קירור קונבנציונאלי, מכולות יבשות וקירור, מטענים מתגלגלים וקונבנציונאליים.