חברת א.מ.א : בסוף אוקטובר ייחל לפעול השירות החדש למערב ים תיכון

יורם הופמן, מנכ"ל סוכנויות ים מאוגדות א.מ.א : " האניות החדישות עם המפרט הטכני המיוחד שלהם, בצירוף השירות האמין והשבועי, עם פקידה בימים קבועים וזמן הפלגה קצר במיוחד, יעניקו לא.מ.א יכולות שאין כיום לאחרים "


00:00 ,18.09.2003 מאת: מערכת פורט2פורט
יורם הופמן, מנכ"ל סוכנויות ים מאוגדות א.מ.א : " האניות החדישות עם המפרט הטכני המיוחד שלהם, בצירוף השירות האמין והשבועי, עם פקידה בימים קבועים וזמן הפלגה קצר במיוחד, יעניקו לא.מ.א יכולות שאין כיום לאחרים "

בהמשך לפרסומים קודמים על הרחבת השירות של חברת סוכנויות ים מאוגדות א.מ.א במערב הים התיכון, נמסר כי כבר ב- 3 בחודש אוקטובר יתקיים במספנה בצפון פורטוגל טקס ההשקה של האניה הראשונה מבין השתיים, האניה Carmel Ecofresh.

קו ה- MAE (בשמו המלא: Med Agrex Express) המשודרג, מתאפיין בפקידה ישירה ובימים קבועים, של נמלי אשדוד (יום ג'), מארסיי (יום ב'), ולנסיה (יום ד'), גנואה (יום ו'), חיפה (יום ב') ובחזרה לאשדוד.

בחברת א.מ.א מציינים בסיפוק רב את חברת א.מ.א : בסוף אוקטובר ייחל לפעול השירות החדש למערב ים תיכוןהיקף הפעילות שלהם במסגרת השירות השבועי מ/אל נמל מארסיי. לדבריהם, שירות ה- MAE הנוכחי, הכולל כיום כ- 2 אניות רב תכלתיות, ה- Carmel Topaz וה- Carmel Exotic, הצליח לבסס את עצמו בסחר מ/אל נמל מארסיי ותופס כיום כ- 40% מנתח שוק ההובלה ליעד זה.

מר יורם הופמן, מנכ"ל חברת א.מ.א, מוסיף ואומר כי ההתבססות של השירות השבועי לנמל מארסיי נובעת בעיקרה על הנסיון הרב שלהם, כבר למעלה מ- 6 שנים, כמו גם מהעובדה שמדובר בשירות שבועי עם פקידה בימים קבועים.

לדבריו, א.מ.א זיהתה פוטנציאל אדיר להרחיב את השירות ליעדים אטרקטיביים נוספים במערב הים התיכון, הכוללים את ולנסיה וגנואה, תוך הסתמכות על אניות חדישות ומשוכללות המסוגלות לטפל במטענים בקירור קונבנציונלי, במכולות יבשות, מכולות קירור ומטען "מתגלגל". "הקו מבוסס על שירות שבועי עם פקידה בימים קבועים ועל הנסיון הרב של א.מ.א ובהצלחתה בפתיחת קווים חדשים", הוסיף.

מר הופמן מציין כי השירות החדש, שייחל כבר בסוף אוקטובר, ייתאפיין בזמן הפלגה קצר במיוחד ובכניסתן לשירות של 2 אניות חדישות בעלות יכולות לוגיסטיות טובות בהרבה מהאניות הקיימות, מתוך מגמה שלבסוף יחליפו 2 האניות הללו את השתיים הפועלות כיום. לדבריו, לאניות החדשות, בהשוואה ל- Carmel Topaz וה- Carmel Exotic הפועלות בקו כיום, תהיה יכולת להעמיס פי 10 מכולות, למעלה מפי 2 מכוניות וכן שטחי אחסון בקירור קונבנציונלי הגדולים בכ- 25% מהקיים.

" מדהים איך שהצלחנו לבסס את השירות למארסיי ולתפוס נתח של כ- 40% מכמות ההובלה למארסיי תוך הסתמכות על 2 אניות בעלות קיבולות קטנות יחסית. האניות החדישות עם המפרט הטכני המיוחד שלהם, בצירוף השירות האמין והשבועי, עם פקידה בימים קבועים וזמן הפלגה קצר במיוחד, יעניקו לא.מ.א יכולות שאין כיום לאחרים ", הוסיף.

" אנו מתכוונים לפעול, במסגרת השירות חברת א.מ.א : בסוף אוקטובר ייחל לפעול השירות החדש למערב ים תיכוןהמשופר, באופן רציונלי, בצורה מסחרית ולמקסם את הרווחיות. אנו לא מתכוונים לחתוך ברמות המחירים ולנהוג באגרסיביות כלפי המתחרים האחרים בקו זה. אנו מעוניינים לתת ללקוח אפשרויות הובלה מקצועיות ואמינות ולהינות מנתח השוק שלנו, ללא שום מלחמות מיותרות. אנו מקווים שהרציונל יגבר על הרגש וחברות מתחרות ישלימו עם כניסתנו ליעדים חדשים אלו במערב הים התיכון ", סיכם מר הופמן.

כזכור, החכירה חברת אגרקסקו לטווח ארוך את שתי האניות שכיום נמצאות בשלבי בנייה סופיים. חברת סוכנויות ים מאוגדות א.מ.א בע"מ, אשר מנהלת מזה שנים את הפעילות המסחרית של קו MAE למרסי, תנהל את הקו המורחב ותהיה אחראית לתפעול הקו ברמה האופרטיבית, וכמובן מסחרית.