חברת Vector SCM בחרה במערכת של DSG לניהול מערכת מכרזי הובלה ימית

הגברת רחל נתיב, מנהלת חברת Tradevision בישראל מוסרת כי ענק ה- 4PL האמריקאי, חברתVector SCM , בחר בפתרון של Descartes - DSG לניהול חוזי ההובלה הימית שלו


00:00 ,03.04.2003 מאת: מערכת פורט2פורט
הגברת רחל נתיב, מנהלת חברת Tradevision בישראל מוסרת כי ענק ה- 4PL האמריקאי, חברתVector SCM , בחר בפתרון של Descartes - DSG לניהול חוזי ההובלה הימית שלו. באמצעות פתרון זה ינוהלו מכרזי ההובלה הימית בצורה אלקטרונית ובתהליך רכש אופטימלי. וקטור מנהלת רשת של 100,000 TEU ו- 800 קומבינציות שונות של מסלולים מידי שנה.

המערכות של DSG יאפשרו להם לבצע תהליך קבלת החלטות יעיל ואופטימלי תוך זיהוי מוקדי החסכון. מערכת ניהול חוזי ההובלה של DSG מסייעת גם בניהול המשא ומתן עם חברות הספנות הנבחרות כמו גם שליפה מהירה של תעריפוני החוזים שנחתמו.

זה המקום להזכיר כי לחברת DSG יש אישור של ה AMS והיא משווקת בהצלחה פתרון אינטרנטי העונה לדרישת ה-24 שעות של המכס האמריקאי. היתרון של פתרון המניפסט האוטומטי של DSG הוא בהוזלת המחיר (אין צורך בתשלום האגרה הנדרשת ע"י חברות הספנות) וכן מאפשרת למשלח ולמשווק לשמור על חסיון הנתונים מפני המוביל.

לפרטים נוספים ניתן לפנות לרחל נתיב מחברת Tradevision IL, נציגת DSG-Tradevision בישראל, ולהכנס לאתר בכתובת : http://www.descartes.com/solutions/ocean/index.html.