חברת TMM Lines משיקה שירות שבועי חדש בין נמלי מקסיקו והגולף לנמלי הים התיכון

בהודעה לעתונות שפרסמה חברת TMM Lines, ב- 27 בפברואר 2003, נמסר כי החברה השיקה שרות שבועי חדש הקרוי Gulf-Mexico-Mediterranean Premier. שירות חדש זה הינו שירות שבועי ישיר ומהיר בין נמלי הגולף של ארה"ב, מקסיקו והים התיכון


00:00 ,05.03.2003 מאת: מערכת פורט2פורט

בהודעה לעתונות שפרסמה חברת TMM Lines, ב- 27 בפברואר 2003, נמסר כי החברה השיקה שרות שבועי חדש הקרוי Gulf-Mexico-Mediterranean Premier. שירות חדש זה הינו שירות שבועי ישיר ומהיר בין נמלי הגולף של ארה"ב, מקסיקו והים התיכון.

השרות הנ"ל, האמור להחליף את השרות הקיים ה- Gulf-Mexico-Mediterranean service, מציע, לפי לשון ההודעה, את השרות המהיר ביותר מנמלי מקסיקו והגולף של ארה"ב ליעדים לאורך הים התיכון. על פי ההודעה, זמן ההפלגה המתוכנן לשירות החדש מנמל ניו אורלינס לנמל ליבורנו יעמוד על 17 ימים, ומנמל אלטמירה לג'יויה טאורו יעמוד על 19 ימים בלבד.

מר חואן מנואל גונזלס, סגן נשיא בחברת TMM Lines, אומר כי חברת TMM Lines מפעילה שרותי ספנות בין נמלי מקסיקו והגולף של ארה"ב מ/אל נמלי הים התיכון מזה שנים רבות, ולכן יש לה נסיון רב, והיא מרושתת היטב בקוי הסחר באזורים אלה ועליהם היא מבססת את השרות החדש.

שרות ה- Gulf-Mexico-Mediterranean Premier יפקוד בנוסף את נמלי גנואה וליבורנו. פקידת נמל ליבורנו מאפשר לכסות שטח נרחב של אזורי Emilia Romagna, Toscana, Umbria ו- Lazio באיטליה, ופקידת נמל גנואה מאפשר קשר לאזורי Piemonte, Lombardia ו- Liguria.

בספרד, השרות החדש יפקוד את נמלי ולנסיה וברצלונה, עם הרחבת שרותים אינטרמודלים לתוך ספרד ופורטוגל. בכיוון מערבה, מציע הקו זמני הפלגה מהירים ביותר בין ספרד, ארה"ב ומקסיקו.

הסבב המלא של קו ה- Gulf-Mexico-Mediterranean Premier פוקד את הנמלים הבאים:

Miami, Veracruz, Altamira, Houston, New Orleans, San Juan (Puerto Rico), Gioia Tauro, Livorno, Genoa, Barcelona, Valencia, Miami.

חברת TMM Lines מיוצגת בישראל על ידי חברת קונמרט בע"מ.