חברת TMM Lines השיקה את האניה TMM Colima

בהודעה לעתונות, שפרסמה חברת הספנות TMM Lines, פרסמה החברה כי קיבלה לידיה את האניהTMM Colima , בעלת כושר נשיאה של 3,200 TEU. האניה נבנתה במספנות China Shipbuilding Corp. שב- Kaohsiung בטיוואן


00:00 ,13.10.2002 מאת: מערכת פורט2פורט
בהודעה לעתונות, שפרסמה חברת הספנות TMM Lines, פרסמה החברה כי קיבלה לידיה את האניהTMM Colima , בעלת כושר נשיאה של 3,200 TEU. האניה נבנתה במספנות China Shipbuilding Corp. שב- Kaohsiung בטיוואן.

האניה החדשה שתצטרף לשרות ה- Gulf-Europe Premier Loop 2 service של TMM ותתחיל לפעול החל מה- 7 בנובמבר בהפלגה מנמל Veracruz. בימים אלו עושה האניה את דרכה מנמל הונג קונג בקו Asia-Americas service ובנמל וונקובר היא אמורה לעבור לקו ה-Mediterranean-West Coast US-Mexico service בכדי להגיע מדרום לנמלי מקסיקו.

הקו Gulf Europe Premier service - פועל באופן שבועי לפי יום קבוע בשבוע בין נמלי צפון אירופה, מקסיקו, נמלי הגולף של ארה"ב וצ'רלסטון. לדברי החברה השרות מציע את משך הפלגה המהיר ביותר בסחר שבין אירופה ומקסיקו.

המבנה של האניה ה- TMM Colimaכולל 400 ערוגות למכולות קרור ולכן מתאים במיוחד לשאת כמות גדולה של מטענים בעלי טמפרטורות מבוקרות ממקסיקו וארה"ב אל אירופה.

ה- TMM Colima תחליף את האניה TMM Jalisco בשירות הכולל סבב של 5 אניות.

הסבב המלא של האניה הינו:
Antwerp, Thamesport, Bremerhaven, Le Havre, Veracruz. Altamira, Houston, Charleston, Antwerp.

חברת TMM Lines מפעילה אניות בשרות בין הנמלים באסיה, מקסיקו, דרום אמריקה, מרכז אמריקה והקריביים, קנדה, ארה"ב בחוף המזרחי והמערבי, אפריקה, צפון אירופה והים התיכון.

חברת TMM Lines נמנית על קבוצת CP Ships, והיא מיוצגת בישראל על ידי חברת קונמרט בע"מ.