חברת P&O מקימה חטיבה חדשה - P&O Nedlloyd Logistics Division

בהודעה לעתונות שמפרסמת חברת P&O Nedlloyd מודיעה החברה כי החל מה-1 ביולי משפרת חברת P&O Nedlloyd את השרות ללקוחות על ידי פתיחת מחלקה חדשה: "P&O Nedlloyd Logistics".


00:00 ,27.06.2002 מאת: מערכת פורט2פורט
 
בהודעה לעתונות שמפרסמת חברת P&O Nedlloyd מודיעה החברה כי החל מה-1 ביולי  משפרת חברת P&O Nedlloyd את השרות ללקוחות על ידי פתיחת מחלקה חדשה: 'P&O Nedlloyd Logistics'.
 
מכלול רחב של שרותים, שהחברה כבר מספקת כיום, כולל החל ממתן שרותים פשוטים של  עמילות מכס ועד לשרותים מורכבים בשרשרת האספקה הכוללים שרותי אחסנה והפצה ומתן פתרונות לוגיסטיים מיוחדים. החטיבה החדשה שהוקמה, 'P&O Nedlloyd Logistics', מתכוונת להמשיך לספק ולפתח שרותים אלה אך תוך התמקדות בדרישות הלקוחות.
 
'P&O Nedlloyd Logistics' פיתחה לצורך כך שירותי לוגיסטיקה מיוחדים המתמקדים  בהפצה קמעונאית מהירה של מוצרי צריכה, מוצרי תעשיה וכימיקלים. עם הרקע שיש לחברה בלוגיסטיקה הימית ברחבי העולם המחלקה החדשה תתרכז בשטח הלוגיסטי הימי שאליו יתקשרו שאר השלבים בשרשרת השינוע של אחסנה משלוח והפצה שזהו הערך המוסף של השרות החדש.
 
שרשרת האספקה כיום מקיפה את כל העולם ולכן חברת 'P&O Nedlloyd Logistics' מאמינה שרק חברות בעלות רשת בינלאומית יכולות לענות על צרכי הלקוחות המייצרים ומוכרים את מוצריהם בקנה מידה בינלאומי.