חברת P&O Nedlloyd מפסיקה פעילותה באזור הסחר אירופה - מערב אפריקה

לאחר בחינה מדוקדקת החליטה חברת P&O Nedlloyd לסיים את השירות המקשר בין אירופה למערב אפריקה, החל מסוף הרבעון האחרון של 2003, ולהתרכז בפעילות באזו הסחר אסיה – מערב אפריקה


00:00 ,29.09.2003 מאת: מערכת פורט2פורט
לאחר בחינה מדוקדקת החליטה חברת P&O Nedlloyd לסיים את השירות המקשר בין אירופה למערב אפריקה, החל מסוף הרבעון האחרון של 2003, ולהתרכז בפעילות באזור הסחר אסיה – מערב אפריקה.

ההחלטה שנתקבלה תכלול את סיומם של כל ההסכמים המשותפים ובכללם את השירות המשותף עם חברת WAL (בשמה המלא West-Afrika Linien-Dienste) החל מסוף חודש נובמבר.

ארבעת האניות בנות 1100 TEUשפעלו בשירות, יועברו לפעילות באזורי סחר אחרים.

מר ריצ'רד מלור, המנהל הכללי של P&O Nedlloyd, אמר כי הסחר הנוכחי עם אזור מערב אפריקה מושפע מחוסר יציבות פוליטית וכלכלית הקיימת באזור. יחד עם זאת, מר מלור מציין כי P&O Nedlloyd אינה פוסלת את האפשרות שבעתיד, כאשר תנאי השוק ישתפרו, תחזור החברה להפעיל את השירות בסחר אירופה – מערב אפריקה.

במקביל, הידיעון השבועי Dynamar מדווח על שירות חדש בסחר אירופה – אפריקה, שיופעל על ידי החברות Delmas ו- OTAL (חברת בת של Delmas). השירות החדש, הנקרא Luanda Shuttle, ייחל לפעול בסוף חודש אוקטובר, ויציע פקידה בנמלי Leixoes, Lisbon, Abidjan, Luanda, Abidjan, Leixoes.

במסגרת השירות יופעלו 2 אניות בנות 500 TEU כל אחת, בתדירות של 14 יום.