חברת K Line חוגגת 90 שנה להיווסדה

החברה מפעילה כיום כ-508 כלי שיט מסוגים שונים ונמנית על 15 חברות הספנות הגדולות בעולם. מנכ"ל ונשיא החברה: אנחנו נמצאים בתקופה של שינוי דרמטי


00:00 ,19.05.2009 מאת: מערכת פורט2פורט

החברה מפעילה כיום כ-508 כלי שיט מסוגים שונים ונמנית על 15 חברות הספנות הגדולות בעולם. מנכ"ל ונשיא החברה: אנחנו נמצאים בתקופה של שינוי דרמטי
 
חברת הספנות היפנית ציינה במהלך חודש אפריל 90 שנות פעילות בתחום הספנות והיא מפעילה כיום 508 כלי שיט ונמנית על 15 חברות הספנות המובילות בעולם.
 
מר. הירוקי מקאווה (Hiroyuki Maekawa), מנכ"ל ונשיא החברה, ציין לרגל האירוע כי החברה עברה היסטוריה ארוכה של עליות ומורדות במסגרת כלכלת השוק העולמית וציין את היערכות החברה לרגל המיתון הנוכחי, היערכות הכוללת הקמת צוות משימה מיוחד ושתי יחידות ארגוניות חדשות: "יחידה לשיפור רווחים וצמצום עלויות" וכן "יחידה לתכנון סיכונים".
 
מר מקאווה ציין כי הוא מאמין שהאתגר האמיתי בפניה עומדת החברה היא הכשרת צוות העובדים לאתגרים עתידיים. "אנחנו נמצאים בתקופה של שינוי דרמטי וחיוני כי ניצור סביבה אשר מכינה את העובדים".
 
משה מנו, הבעלים של חברת מנו ספנות, נציגתה הבלעדית של חברת K Line בישראל, ציין בישיבה מיוחדת שערכה החברה בישראל לרגל המאורע כי החברה מפעילה כיום 170 אוניות צובר, 100 אניות  גלנוע, 97 אוניות מכולה, 73 מכליות להובלת דלק ומוצרי אנרגיה אחרים וכן 68 אניות מסוגים שונים.
 
דרור ורד, נציג החברה בישראל, ציין כי חברת K Line מציעה למשק הישראלי באמצעות סוכנות מנו ספנות מגוון שירותים ימיים למשק הישראלי למטעני יבוא ויצוא במכולות מכל הסוגים, מכוניות, משאיות כמעט לכל יעד בעולם מישראל ואליה.