חברת Italia Lines מוסיפה פקידה בנמל San Juan במסגרת שירות ה- MedPac Service

חברת Italia Line, חברת הספנות המתמחה בהעברת מכולות מהים התיכון מ/אל נמלי מקסיקו והגולף של ארה"ב ולחוף המערבי של צפון אמריקה, הודיעה כי היא מוסיפה לסבב הנמלים אותם היא פוקדת את נמל San Juan בפורטו ריקו, במסגרת הקו המצליח שלה - ה- Mediterranean Pacific Expr


00:00 ,14.01.2003 מאת: מערכת פורט2פורט
בהודעה לעתונות שנמסרה ב- 10 לינואר 2003, נמסר כי חברתItalia Line הוסיפה נמל פקידה חדש בשרות ה- MedPac Service שלה.

חברת Italia Line, חברת הספנות המתמחה בהעברת מכולות מהים התיכון מ/אל נמלי מקסיקו והגולף של ארה"ב ולחוף המערבי של צפון אמריקה, הודיעה כי היא מוסיפה לסבב הנמלים אותם היא פוקדת את נמל San Juan בפורטו ריקו, במסגרת הקו המצליח שלה - ה- Mediterranean Pacific Express (MedPac) service.

לפי לשון ההודעה, אמורה פקידת נמל San Juan להוסיף לאטרקטיביות של הקו הנ"ל המוגדר כמוביל בסחר בקו זה תודות לאמינותו הגבוהה ולזמן הפלגה מהיר ביותר.

ההפלגות של קו זה יוצאות מנמלי הים התיכון בתדירות של אחת ל- 10 ימים ומגיעות לנמל San Juan תוך תשעה ימים בלבד. ההפלגה הראשונה יצאה מנמל Fos עם האניה בת 2,500 teu ה- Cielo del Canadaב-7 בינואר 2003, היא תגיע לנמל San Juan ב-16 בחודש ומשם היא תמשיך לנמל Cartagena.

המנהל הכללי של חברת Italia Line , מר Pietro Eugen אומר כי פקידת הנמל החדש יהיה מאד חשוב למשלחים בכמה שווקים שבשרות הקו הזה, הנחשב מאד פופולארי בקרב משלחים באיטליה, צרפת ובספרד אשר משתמשים בו למשלוח מטענים לחוף המערבי של ארה"ב כמו גם למרכז אמריקה ולדרומה, ואשר נהנים זה מכבר מזמני ההפלגה המהירים ומהתדירות.

כמו כן מוסיף ואומר מר Eugeni כי פקידת הנמל San Juan תשרת גם לקוחות ב- Puerto Rico אשר ימצאו אותו יעיל עבורם ביצוא משלוחים למרכז אמריקה, לחלוף המערבי של ארה"ב, מקסיקו וקנדה.

חברת Italia Lines מיוצגת בישראל על ידי חברת א. רוזנפלד ספנות בע"מ.