חברת EVERGREEN מציעה שירות חדש בין נמלי מערב אירופה וסקנדינביה לישראל

חברת אוורגרין באמצעות סוכניה בישראל, חברת אוריינטל ספנות בע"מ, מציעה שירות חדש מנמלי מערב אירופה לישראל ובחזרה. השירות הינו שירות שבועי בפקידה ישירה של הנמלים


00:00 ,30.07.2003 מאת: מערכת פורט2פורט
רפי נחמני, מנכ"ל החברה : "מדובר בצעד אסטרטגי המיועד להעמיק את אחיזתה של חברת הענק בים התיכון בכלל, ולהרחיב את הכיסוי שלה למסחר מ/אל ישראל בפרט "
 
למערכת העיתון "שי ספנות ותעופה", נמסר כי חברת אוורגרין באמצעות סוכניה בישראל, חברת אוריינטל ספנות בע"מ, מציעה שירות חדש מנמלי מערב אירופה לישראל ובחזרה.

השירות הינו שירות שבועי בפקידה ישירה של הנמלים: THAMESPORT, ROTTERDAM, HAMBURG, ANTWERP ו- LISBON עם המשך לאשדוד וחיפה בשיטעון דרך נמל TARANTO המשמש כ- HUB לאוניות חברת אוורגרין בים התיכון.

בנוסף לכך מציעה החברה, בשיטעון דרך נמלי HAMBURG ו- ROTTERDAM פריסת יעדים רחבה באירופה, הן ביבוא והן ביצוא, הכוללים את נמלי דנמרק, אסטוניה, פינלנד, לטביה, נורווגיה, פולין, רוסיה ושוודיה.

לדעתו של מר רפי נחמני, מנכ"ל חברת אוריינטל ספנות בע"מ, מדובר בצעד אסטרטגי המיועד להעמיק את אחיזתה של חברת הענק בים התיכון בכלל, ולהרחיב את הכיסוי שלה למסחר מ/אל ישראל בפרט.

" אין ספק שכניסתה של אוורגרין לישראל, לפני פחות משנה, השפיעה לטובה על ענף הספנות בארץ בהביאה אופציה נוספת ואמינה לקהל היבואנים והיצואנים וכפועל יוצא לשיפור השרות הניתן להם כיום", סיכם מר נחמני.