חברת Canada Maritime משיקה שירות חדש בפאסיפיק

חברת הספנות Canada Maritime (ובקיצור Canmar) מדווחת כי Canmar נכנסה לשרות בקו הסחר הטרנספאסיפי, בהציגה קו שבועי חדש דרך נמל וונקובר, ועוד נמלים חשובים בקנדה בארה"ב ובאסיה. שרות חדש זה מהווה התפתחות חשובה ביותר בהתרחבות שרותיה של Canada Maritime שהוא למעשה


00:00 ,01.05.2003 מאת: מערכת פורט2פורט
מחברת א.א. ספנות, נציגתה בישראל של חברת הספנות Canada Maritime (ובקיצור Canmar) נמסר כי Canmar נכנסה לשרות בקו הסחר הטרנספאסיפי, בהציגה קו שבועי חדש דרך נמל וונקובר, ועוד נמלים חשובים בקנדה בארה"ב ובאסיה. שרות חדש זה מהווה התפתחות חשובה ביותר בהתרחבות שרותיה של Canada Maritime שהוא למעשה שרות חלוצי היסטורי של חברה זו בקשריה עם אסיה.

עוד נמסר כי חברת Canada Maritime מתכוונת להשתמש במודל של שרות המכולות שלה,הצפון אטלנטי, וליישמו בקו החדש. קו המכולות הצפון אטלנטי שלה משרת את הלקוחות כאשר מונטריאול הינה השער לסחר שבינה לבין שווקים באירופה, קנדה וארה"ב והוא מתחבר לקווים יבשתיים של כבישים ומסילות ברזל מן המערב התיכון וצפון מזרח היבשת.

קו המכולות החדש שלה, הקו הטרנספאסיפי, יתופעל באופן דומה דרך נמל וונקובר שדרכו יתבצע הקשר לשלושת השווקים החשובים באסיה – סין, יפן ודרום קוריאה.

באמצעות הסכם שנחתם עם חברה נוספת בקבוצת CP Ships, חברת Lykes Lines, תחכור חברת Canmar תאי מכולה (Slots) באניות Lykes Lines בוונקובר, הפועלות במסגרת שרות של יום קבוע בשבוע, אשר גם יפקוד את נמלי Shanghai, Qingdao, Pusan ו- Tokyo.

מר Terry Burrows, סגן נשיא של CP Ships , מודה כי זוהי התרחבות ממשית של שרותי החברה ומציין כי החברה הפכה להיות חברת הספנות המצליחה ביותר בשרות דרך מונטריאול בכך שהיא מציעה שרות איכותי מ/אל צפון אירופה והים התיכון בגלל זמני הפלגה מהירים ביותר לשווקים הראשיים של אזורים אלו. עוד אומר Burrows כי החברה בנתה קווים לשווקי מפתח בצפון אמריקה וזכתה להערכת המשלחים שם על שרות מהיר ויעיל המקשר אותם עם אירופה, ובאותה נשימה הוא מוסיף כי הוא מקווה שאותם משלחים וגם בעלי המטענים באסיה המשלחים מטענים לאותם נמלים יעריכו את השרות החדש דרך נמל וונקובר, וכי זמני ההפלגה בין Qingdao, Shanghai ו- Pusan מ/ואל קנדה ומערב התיכון של ארה"ב אמורים להיות המהירים ביותר בנמצא.

בנוסף, חברת Canada Maritime הקצתה צוותים מיוחדים בקנדה ובמערב התיכון של ארה"ב כדי לתמוך בקו החדש.

ה- Vancouver Gateway Service, כפי שהוא נקרא, מציע לפי לשון ההודעה, שרות חדש לאותם משלחים שבעבר העבירו מטענים במסע ימי ארוך לכיוון נמלי החוף המערבי של ארה"ב – שרות איכותי בפחות זמן בים ובהמשכו קצר ומהיר יותר ביבשה.

עוד מצויין בהודעה, כי חברת Canada Maritime הינה חברת הספנות הגדולה ביותר המציעה שרותי מכולות בין צפון אמריקה ואירופה דרך נמל מונטריאול. החברה מפעילה חמישה קווים החוצים את הצפון אטלנטי המקושרים כולם לרשת עניפה של רכבות, משאיות ודוברות פנים ארציות בצפון אמריקה ובאירופה כדי להשיג מהירות הגעה גבוהה.


אודות החברה
Canada Maritime מציעה שרותי מכולות אינטרמודלים בין צפון אמריקה וצפון אירופה והים התיכון, כאשר נמל מונטריאול משמש כשער בקו סחר זה. השרות הצפוני כולל שלושה קווים שבועיים צפון אטלנטיים ושרות הים התיכון כולל שני קווי סחר שבועיים. בשני השרותים הנ"ל חברת Canada Maritime מעסיקה אניות מסוג ice-strengthened container ships המבטיחות שרות יעיל לאורך כל השנה. שרות זה נתמך בהמשכו גם על ידי שרות של תעבורה יבשתית של מסילות ברזל, משאיות וקווי דוברות המקשרות את מרכזי התעשיה והסחר בצפון אמריקה ואירופה.

חברת Canada Maritime משתייכת לקבוצת CP Ships ומיוצגת בישראל על ידי חברת א.א. ספנות בע"מ.