חברת CMA CGM רוכשת קווים מחברת Andrew Weir

בהודעה לעתונות מטעם CMA CGM נמסר כי, החל מה- 1 לינואר 2003, החברות MacAndrews S.A ו- MacAndrews Tours S.A תיפעלנה תחת השם MacAndrews & Company Limited ובכפוף לתנאי החוזה כחברת בת של CMA CGM. חברת CMA CGM רכשה את החברות הנ"ל מידי ה- United Baltic Corporati


00:00 ,01.12.2002 מאת: מערכת פורט2פורט
בהודעה לעתונות מטעם CMA CGM נמסר כי, החל מה- 1 לינואר 2003, החברות MacAndrews S.A ו- MacAndrews Tours S.A תיפעלנה תחת השם MacAndrews & Company Limited ובכפוף לתנאי החוזה כחברת בת של CMA CGM. חברת CMA CGM רכשה את החברות הנ"ל מידי ה- United Baltic Corporation, חברת הבת של Andrew Weir Shipping Limited.

לדברי Mr Jacques R. Saadé, יו"ר מועצת המנהלים של CMS CGM, בחברה מרוצים מאד מההסכם וציין עוד כי הקשרים עם Andrew Weir היו טובים ומועילים מאז ומתמיד. חברת MacAndrews תנוהל כחברה נפרדת כמו שפועלת חברת ANL (חברת בת נוספת של CMA CGM), עם הנהלה נפרדת וקווי סחר וסוכנים נפרדים משלה.

מר Farid T. Salem, מנהל כללי בקבוצת CMA CGM הוסיף וציין כי בחברה צופים התרחבות בפעילות MacAndrews בקווי הספנות הקצרים באירופה, ולהתפתחות נוספת כשלב נוסף בעתיד. חברת MacAndrews & Co. הממוקמת בלונדון עם משרדים נוספים בליברפול, הואל, גלאזגו ואירלנד, תנהל את קווי הספנות הקצרים הנוכחיים עם צוות העובדים הקיים. הפעילות של CMA CGM UK תתנהל בנפרד מ- MacAndrews.

חברת CMA CGM מפעילה 120 אניות ביותר מ- 40 קווי ספנות, ובשנת 2001 העבירה יותר משני מיליון TEUS. החברה פוקדת כ- 205 נמלים ב- 126 מדינות ודרך 290 משרדים ברחבי העולם, כולל 36 בסין. החברה משרתת קווי ספנות בכל היעדים בעולם, מעסיקה 4,200 עובדים בקרוב ברחבי העולם מתוכם יותר מ-2,000 בצרפת.