חברי ארגון "קרן היסוד" משווייץ התארחו בחברת נמל אשדוד

חברת נמל אשדוד אירחה היום קבוצת מבקרים מיוחדת של חברי ארגון 'קרן היסוד- המגבית המאוחדת לישראל'. במסגרת פעילותם בארגון פועלים החברים לגיוס תרומות למען מדינת ישראל בכל רחבי העולם. הקבוצה מורכבת מתורמים יהודים, ברובם מן העיר לוזאן שבשווייץ


00:00 ,28.06.2005 מאת: מערכת פורט2פורט

יו"ר שטרק: "שירות לקוחות, מצוינות וקשרי קהילה עם העיר אשדוד, הם ערך חשוב עבור הנמל.
 
חברת נמל אשדוד אירחה היום קבוצת מבקרים מיוחדת של חברי ארגון 'קרן היסוד- המגבית המאוחדת לישראל'. במסגרת פעילותם בארגון פועלים החברים לגיוס תרומות למען מדינת ישראל בכל רחבי העולם. הקבוצה מורכבת מתורמים יהודים, ברובם מן העיר לוזאן שבשווייץ. קבוצה זו תרמה רבות לשגשוגה של העיר אשדוד וסביבתה.
 
הקבוצה הגיעה השבוע לביקור בישראל והוזמנה לאירוח בעיר אשדוד, במסגרתו הוזמנה גם לביקור חגיגי בנמל. בביקורם בנמל זכו השוויצרים לסיור בליווי שבסיומו נשאה יו"ר הנמל, איריס שטרק, דברי ברכה. "מבקרים אלו הם חברים יקרים עבור הנמל", אמרה שטרק, "ואת תרומתם למדינת ישראל ולעיר אשדוד לא ניתן לתאר במילים. התחדשות הנמל והפיכתו לחברה עסקית, מדגישה אף יותר את חשיבות הביקור" הוסיפה שטרק.
 
שטרק נשאה נאום בפני האורחים, בו סיפרה על הקשר המיוחד שבין הנמל והעיר. "הנמל מהווה מקור תעסוקה מרכזי בעיר, כך שאשדוד היא למעשה ביתם של מרבית עובדי חברת הנמל" אמרה שטרק.

שטרק סיפרה על פעילות הנמל בקהילה, במסגרתה אימץ בשנתיים האחרונות את עמותת 'אתגרים' בעיר אשדוד הפועלת למען נכים, ואת עמותת אנוש, למען פגועי נפש. בנוסף ביסס הנמל תמיכה בבתי ספר שונים בעיר וקידם פעילויות חינוכיות. "אנו נמשיך לבסס את הקשר הדוק של הנמל עם העיר אשדוד ועם תושביה" הבטיחה שטרק. עוד סיפרה שטרק על הרפורמה בנמלים ועל השקת נמל היובל- הרציפים החדשים בנמל אשדוד.