ועד עובדי נמל חיפה: יישום חד צדדי של הרפורמה מצד האוצר עלול להצית ולגרום להשבתת הנמלים

דודו פרץ יו"ר ועד עובדי נמל חיפה מגיב על דברי אורי יוגב : "התכתיב שמנסה מר יוגב ליצור, פוגע ביעילות המו"מ שהתחיל אתמול ועלול להצית את עובדי הנמלים לנקוט בצעדים לרבות השבתת הנמלים"


00:00 ,03.03.2004 מאת: מערכת פורט2פורט
דודו פרץ יו"ר ועד עובדי נמל חיפה מגיב על דברי אורי יוגב : "התכתיב שמנסה מר יוגב ליצור, פוגע ביעילות המו"מ שהתחיל אתמול ועלול להצית את עובדי הנמלים לנקוט בצעדים לרבות השבתת הנמלים".

כזכור, אורי יוגב, הממונה על התקציבים באוצר וראש צוות המו"מ לרפורמה בנמלים, טען שלשום, לקראת תחילת המשא ומתן האינטנסיבי בין הצדדים, כי במידה וועד עובדי הנמלים ונציגי האוצר והתחבורה לא יצליחו להגיע להסכמות עד יום חמישי הקרוב, הרי שהממשלה תיאלץ לחזור לבית הדין ולדרוש לאפשר לה לפעול ליישום הרפורמה באופן חד צדדי.

דודו פרץ יו"ר ועד עובדי נמל חיפה מגיב על דברי אורי יוגב ואומר כי התכתיב שמנסה מר יוגב ליצור, פוגע ביעילות המו"מ שהתחיל אתמול, ועלול להצית את עובדי הנמלים לנקוט בצעדים לרבות השבתת הנמלים. "כדאי לו, למר יוגב, שישקול היטב את מלותיו כדי שנוכל להתקדם במו"מ ולהשיג את ההסכם המבוקש", אמר פרץ.

מר פרץ מוסיף : "קיימת בי התחושה כי מטרתו הראשונית של אורי יוגב אינה טובת הכלל, אלא סיום המו"מ לפני שהוא פורש מתפקידו. לכן אני מציע לו להאריך את כהונתו, כיוון אנו לא נסכים על אף החלטה מבלי שנבין בדיוק מה המשמעויות של ההחלטות לגבי העובדים"

כזכור, ועדי העובדים בנמלים טענו, כבר ביום חמישי שעבר בפני בית המשפט, שארכה של שבוע לא תספיק לקבלת הסכם כה מורכב וחשוב לעתידם של העובדים.