השר שטרית רואה חשיבות בגידול פעילות נמל אילת והרחבתו

שר התחבורה, מר מאיר שטרית, התארח ביום רביעי האחרון (24.8.05) בנמל אילת, כאורחם של יו"ר דירקטוריון חברת נמל אילת- יאיר חזן ושל מנהל הנמל- אינג' גדעון גולבר. השר בחן את פעילות הנמל, פיתוחו העתידי וכן את נושא חיבור הרכבת לאילת


00:00 ,31.08.2005 מאת: מערכת פורט2פורט

שר התחבורה, מר מאיר שטרית, ביקר בשבוע שעבר בנמל אילת ובחן את צרכי הנמל ופיתוחו העתידי וכן את נושא חיבור מסילת הרכבת לאילת
 
שר התחבורה, מר מאיר שטרית, התארח ביום רביעי האחרון (24.8.05) בנמל אילת, כאורחם של יו"ר דירקטוריון חברת נמל אילת- יאיר חזן ושל מנהל הנמל- אינג' גדעון גולבר. השר בחן את פעילות הנמל, פיתוחו העתידי וכן את נושא חיבור הרכבת לאילת. במסגרת ביקורו בנמל סייר השר בשטחי הנמל כל זאת על מנת לעמוד על האתגרים מולם ניצב נמל אילת.
 
בפני השר הוצגו נתונים על הגידול בכמות המטענים וכן נושאים אחרים העומדים על סדר היום הציבורי, כגון ניסיונות האוצר לעקר את התמריצים, העתקת הנמל, צמצום בסיס חיל הים, המימשה הימי וכן חיבור הנמל ואילת לרכבת.
 
בפני השר הוצגו נתונים המצדיקים, לטענת הנהלת הנמל, את חיבור הנמל לרכבת והעובדה כי רק נמל כלכלי כדוגמת נמל אילת יכול להוות הטריגר לפרויקט בסדר גודל כזה.
 
השר שטרית אמר במהלך הביקור כי הוא רואה חשיבות בגידול פעילות הנמל והרחבתו והבטיח לפעול לקידום חיבור אילת לרכבת.