השר מופז ידבר על הרפורמות בנמלי הים בפני איגוד התעשייה הקיבוצית

במפגש ישתתפו יושבי ראש ומנכ"לים של מפעלים מכל הארץ וכן מנהלים כלכליים ומרכזי משקים. יו"ר חברת נמל אשדוד תציג במפגש את פעילות נמל אשדוד


00:00 ,22.07.2007 מאת: מערכת פורט2פורט

במפגש ישתתפו יושבי ראש ומנכ"לים של מפעלים מכל הארץ וכן מנהלים כלכליים ומרכזי משקים. יו"ר חברת נמל אשדוד  תציג במפגש את פעילות נמל אשדוד
 
שר התחבורה, שאול מופז, יתארח ביום רביעי, 8 באוגוסט, במועדון המנהלים של איגוד התעשייה הקיבוצית במלון קיבוץ שפיים. השר מופז ידבר על הרפורמות בנמלי הים והאוויר של ישראל ותוכניות משרד התחבורה. בחלקו השני של המפגש תשתתף יו"ר נמל אשדוד, איריס שטרק, שתציג את פעילות נמל אשדוד.
 
במפגש ישתתפו יושבי ראש ומנכ"לים של מפעלים מכל הארץ וכן מנהלים כלכליים ומרכזי משקים. יפתחו את המפגש מנכ"ל איגוד התעשייה הקיבוצית, עמוס רבין, ויו"ר מועדון המנהלים, האלוף (מיל.) אורי אור.
 
מנהל המחלקה ליצוא באיגוד, עמוס שלו, המרכז את פעילות המפעלים מול נמלי הים, אמר שבשנים האחרונות מתמודדים המפעלים עם קשיים רבים ביצוא הסחורות ויבוא חומרי גלם כתוצאה מהשינויים הארגוניים בנמלים. שלו אמר כי הדבר יוצר קושי עצום בשמירה על האמינות וסדירות האספקה ללקוחות בחו"ל.

שלו הוסיף וציין כי המפגש הוא הזדמנות טובה לנציגי המפעלים להעלות את הבעיות שמציקות להם ישירות בפני השר מופז ויו"ר נמל אשדוד ולקבל תשובות מידיות.