השר אביגדור ליברמן: "נמל אשדוד הוא ספינת הדגל של כלכלת ישראל"

כך אמר אתמול שר התחבורה, מר אביגדור ליברמן, בעת ביקור עבודה שקיים בנמל אשדוד. במהלך הביקור, בפגישה עם וועדי העובדים בנמל, הביע השר את רצונו לסיים את תהליך התיאגוד עד סוף שנת 2003


00:00 ,13.08.2003 מאת: מערכת פורט2פורט
כך אמר אתמול שר התחבורה, מר אביגדור ליברמן, בעת ביקור עבודה שקיים בנמל אשדוד. במהלך הביקור, בפגישה עם וועדי העובדים בנמל, הביע השר את רצונו לסיים את תהליך התיאגוד עד סוף שנת 2003

אתמול בשעות הצהריים קיים שר התחבורה, מר אביגדור ליברמן, ביקור עבודה בנמל אשדוד שבמהלכו קיבל השר סקירה על הנמל ונפגש עם ההנהלה ועם וועדי העובדים. בביקורו, השר העלה על נס את מרכזיותו של נמל אשדוד בכלכלת המדינה ושיבח את מהלך ההתייעלות של העובדים, שנעשה בשנה האחרונה.

לאחר ברכת מנכ"ל רשות הנמלים, מר עמוס רון, נערכה סקירה מקיפה של מנהל הנמל, מר שאול רותם, על נמל אשדוד. מר רותם הציג בפני השר את מערך התכניות של קבלת פרוייקט היובל מהקבלן המבצע, אשטרום דרגדוס, תוך שילובו במערך התפעולי של הנמל הקיים.

בתום הסקירה קיימו השר, מנכ"ל משרד התחבורה – מר בן ציון סלמן וח"כ דניאל בן לולו, שהוא תושב אשדוד ואשר התלווה לביקור השר, שייט בגוררת שמשון אותה חנך השר עם כניסתו לתפקידו. במהלך השייט קיבל השר הסברים אודות התקדמות פרוייקט היובל וכן צפה בו מקרוב.

השר ליברמן אמר בביקורו: " נמל אשדוד הוא ספינת הדגל של כלכלת ישראל. למרות הקשיים והקיצוצים התקציביים, עמדנו על כך שלא יפגע תקציב הפיתוח של פרוייקט היובל. פתיחת נמל היובל, בד בבד עם סיום הליכי התיאגוד, משמעות הדברים כי יתווספו אלפי מקומות עבודה לתושבי אשדוד וסביבותיה ".

בכדי להכיר מקרוב את תהליכי הרכש והתפתחות הנמל לכיוון צפון, עלה השר למנוף גשר תוך קבלת הסברים מפורטים על תפעול מנופים.

לקראת תום ביקורו שיבח השר את ח"כ דני בן לולו, המכהן בוועדת הכספים של הכנסת, על תרומתו ועזרתו בכל הנושאים הקשורים לנמל אשדוד ועובדיו.

הביקור בנמל הסתיים בפגישת עבודה עם נציגי וועדי העובדים. בפגישה זו הביע השר את רצונו לסיים את תהליך התיאגוד עד סוף שנת 2003, תוך שקיפות והידברות חיובית עם העובדים ומתן ניהול עצמי לנמל אשדוד.