השקת משרדים וחדר אוכל חדשים במסגרת פרויקט היובל בנמל אשדוד

במסגרת פרויקט היובל בנמל אשדוד, נחנכו אתמול בטקס חגיגי חדר האוכל ומשרדים חדשים בנמל. בהשתתפות כבוד הרב, מר שלמה פרץ, המנכ"ל שוקי סגיס,חברי הנהלת הנמל ועובדי הנמל


00:00 ,28.03.2005 מאת: מערכת פורט2פורט

במסגרת פרויקט היובל בנמל אשדוד,  נחנכו אתמול בטקס חגיגי חדר האוכל ומשרדים חדשים בנמל. בהשתתפות כבוד הרב, מר  שלמה פרץ, המנכ"ל שוקי סגיס,חברי הנהלת הנמל ועובדי הנמל.
 
הכניסה למבנים החדשים, מבטאת את התקדמותו של פרויקט נמל היובל, שהשקתו צפויה בעוד כחודש. מדובר בפרויקט רב חשיבות שיסייע להתפתחותו של הנמל הן מבחינת גידול היקפי הפעילות והן בשיפור השירות ללקוחות הנמל. 
 
יו"ר חברת נמל אשדוד, איריס שטרק  ברכה את העובדים שהמבנים החדשים ישמשו אותם ואמרה ש בחג פורים החל בחודש אדר אומרים  "משנכנס אדר מרבים בשמחה" והיום ישלנו שמחה כפולה, לא רק פורים אלא גם אירוע חגיגי זה לחנוכת המשרדים החדשים והמסעדה  ברציף 23, שהוא חלק מפרויקט נמל היובל.  היום אנו ממלאים את מצוות קביעת המזוזה בפתח הבית, כפי שכתוב בספר דברים פרק י"א פסוק כ' – "וכתבתם על מזוזות ביתך ובשעריך".  חכמינו ז"ל אומרים שעל ידי קביעת מזוזה בפתח הבית – שומר הקב"ה את הבית ואת דייריו. אני מאחלת לכולם שתישמרו על ידי הקב"ה, תשמרו על עצמכם ובהצלחה בכניסה לבית החדש".
 
לדברי יו"ר חברת נמל אשדוד, איריס שטרק  "הנהלת הנמל בשתוף הוועדים והעובדים נערכת במרץ לקראת ההשקה הצפויה של נמל היובל, הן בגיוס עשרות עובדים , הן בהכשרה והן בהתאמת כל התשתיות והכנתן לפעולה. פרויקט היובל מעניק לנמל אשדוד יתרון משמעותי בסביבה התחרותית שנוצרה עם יישום הרפורמה בנמלי ישראל". 
 
שטרק סיכמה באמרה שבימים אלה היא מקדמת יחד עם דירקטוריון חברת הנמל יוזמה להנצחת שמו של רפאל איתן ז"ל בשם נמל היובל שיהפוך לנמל איתן, כאנדרטה לזכרו של האיש ופועלו למען מדינת ישראל ולמען נמל אשדוד.