הרמת כוסית בנמל אשדוד; שטרק: לחזק את השותפות עם העובדים

ביום שני (26.3.07) ציינה חברת נמל אשדוד את חג הפסח המתקרב ובא. הטקס נערך בהשתתפות אינג' צבי צילקר, ראש העיר, רב העיר, כבוד הרב שיניין, יו"ר המרחב בהסתדרות חיים שייב, יו"ר דירקטוריון חברת נמל אשדוד, רו"ח איריס שטרק, מנכ"ל חברת הנמל, מר שוקי סגיס, לקוחות הנ


00:00 ,28.03.2007 מאת: מערכת פורט2פורט

ביום שני (26.3.07) ציינה חברת נמל אשדוד את חג הפסח המתקרב ובא. הטקס נערך בהשתתפות אינג' צבי צילקר, ראש העיר, רב העיר, כבוד הרב שיניין, יו"ר המרחב בהסתדרות חיים שייב, יו"ר דירקטוריון חברת נמל אשדוד, רו"ח איריס שטרק, מנכ"ל חברת הנמל, מר שוקי סגיס, לקוחות הנמל, ההנהלה והעובדים.
 
במסגרת הטקס איריס שטרק, יו"ר דירקטוריון חברת נמל אשדוד, ברכה את המשתתפים וציינה כי "בשנתיים שחלפו הגענו יחדיו להישגים רבים ולהצלחות רבות ואף שברנו שיאים חדשים. זוהי התחרות האמיתית! תחרות שתאפשר מתן שירות ללקוחות מדרום הארץ וממרכזה לכל יעד אפשרי – והכול מכאן, מנמל אשדוד".
 
"הישגים אלו הם תוצאה של שותפות אמיתית שאנו מנסים לבנות ולחזק בין ההנהלה לעובדים. לולא שותפות זו לא ניתן היה להגיע לתוצאות האלו, ולהפוך את נמל אשדוד לנמל הגדול והמוביל בישראל. אני מאמינה שבשותפות אמיתית ונכונה עם העובדים ולקוחותינו, נוכל להמשיך ולשפר את השירות ולהצעיד את נמל אשדוד למימוש מלוא פוטנציאל הצמיחה שלו", הוסיפה שטרק.
 
שוקי סגיס, מנכ"ל חברת נמל אשדוד, בירך בטקס את עובדי חברת הנמל ושיבח אותם על עבודתם בימים אלה. "עומדות בפנינו משימות רבות לשנה הקרובה ובטוחני שנעמוד בכל היעדים שהצבנו לעצמנו. מהצלחת הנמל נהנים כולם העובדים, הלקוחות וכלל אזרחי ישראל".