הנהלת מאירון שיפינג ביקרה בנמל אשדוד

בתחילת השבוע אירחה הגברת איריס שטרק, יו"ר דירקטוריון חברת נמל אשדוד, את הנהלת חברת מאירון שיפינג, נציגתה בישראל של חברת הספנות MSC. הגברת שטרק קיימה פגישת היכרות ראשונה עם מר עדני סימקין, מנכ"ל מאירון


00:00 ,08.03.2005 מאת: מערכת פורט2פורט

בתחילת השבוע אירחה הגברת איריס שטרק, יו"ר דירקטוריון חברת נמל אשדוד, את הנהלת חברת מאירון שיפינג, נציגתה בישראל של חברת הספנות MSC.

הגברת שטרק קיימה פגישת היכרות ראשונה עם מר עדני סימקין, מנכ"ל מאירון. היא הציגה בפניו את הנמל ואת השינויים הצפויים עם המעבר של נמל אשדוד לפעילות כחברה עסקית ובכלל זה מעבר לפעילות בסביבה תחרותית.
 
יו"ר הדירקטוריון ציינה בפני הנהלת מאירון כי הדגש המרכזי של הנמל יהיה השירות ללקוח וזאת על מנת לתת מענה לצרכי הלקוחות ולבסס עמם מערכת יחסי אמון לטווח ארוך. שטרק ציינה כי בימים הקרובים צפויים להיקלט עשרות עובדים חדשים על מנת לחזק את המערך התפעולי בנמל, ובכך ניתן יהיה, לדבריה, לקצר את זמני הפריקה והטעינה בנמל ולשפר משמעותית את השירות.
 
שטרק התייחסה להשקה הצפויה של רציפי נמל היובל החדשים בתקופה הקרובה. היא ציינה כי הנהלת הנמל פועלת לגיוס מאות עובדים לקראת הפעלת רציפי נמל היובל הצפויים להיפתח בקרוב.