המנצח של נמל אשדוד

יגאל בן זיקרי, דובר חברת נמל אשדוד, משלב בין שתי קריירות ומנצח על התזמורת האנדלוסית הישראלית שנתבשרה בימים אלה על זכייתה בפרס ישראל למפעל חיים 2006 על תרומה מיוחדת לחברה ולמדינה


00:00 ,05.04.2006 מאת: מערכת פורט2פורט

יגאל בן זיקרי, דובר חברת נמל אשדוד, משלב בין שתי קריירות ומנצח על התזמורת האנדלוסית הישראלית שנתבשרה בימים אלה על זכייתה בפרס ישראל למפעל חיים 2006 על תרומה מיוחדת לחברה ולמדינה
 
יגאל בן זיקרי, דובר חברת נמל אשדוד והממונה על קשרי חוץ, הוא גם מוזיקאי ומנצח מוערך אשר מנצח על התזמורת האנדלוסית הישראלית ושותף מרכזי לזכייתה של התזמורת בפרס ישראל על תרומה מיוחדת לחברה ולמדינה. הפרס יוענק לתזמורת במעמד הענקת פרס ישראל ביום העצמאות הקרוב.
 
יגאל בן זיקרי, אשר מצליח לשלב בין חברות בהנהלה הבכירה של חברת נמל אשדוד לבין עשייה אומנותית מקצועית, פועל לצדו של ד"ר שמואל אלבז, המנצח והמעבד הראשי של התזמורת, ומנצח על סדרות התזמורת למינויים  משנת 2003 ועד היום.
 
בשנת 2004 הוביל בן זיקרי את התזמורת לאחד משיאיה האומנותיים-מקצועיים במופע: "חתונה במוגדור", שהיה שלאגר ובוצע בעשרים הופעות ברחבי הארץ וכלל הופעות בתיאטרון ירושלים, מוזיאון ת"א, תיאטרון הצפון ועוד.
 
בשנים 2005/6 ועד היוםמנצח בן זיקרי על סדרה למנויים במסגרת התוכנית "שירת הבקשות", כשבעה קונצרטים לאורכה של המדינה.
 
בן-זיקרי זכה לביקורות נלהבות ואחת הטובות שבהן פורסמה שוב, השבוע, בעיתון "הארץ" ע"י מבקר המוזיקה נועם בן זאב שציין לטובה את הדובר :"יגאל בן זיקרי - מאסטרו שיודע לנווט את העיבודים העשירים על הריתמוס המורכב שלהם וצבעוניות התזמור, בצליל יפה תמיד של התזמורת".