החלה פריקת המטענים מהאניה Pelican I שנפגעה מהתנגשות באניה Maersk Baharain

ביום ראשון, 20 ביולי 2003, בעת ביצוע תמרוני גישה לנמל אנטוורפן, האניה Pelican I (הפלגה מספר 11) הייתה מעורבת בהתנגשות, עת נפגעה על ידי האוניה "מרסק בחריין", בנסיבות אשר עדיין בבירור וחקירה. על פי הידוע, נכון לעכשיו קיים חשש כי לאניה


00:00 ,22.07.2003 מאת: מערכת פורט2פורט
ביום ראשון, 20 ביולי 2003, בעת ביצוע תמרוני גישה לנמל אנטוורפן, האניה Pelican I (הפלגה מספר 11) הייתה מעורבת בהתנגשות, עת נפגעה על ידי האוניה "מרסק בחריין", בנסיבות אשר עדיין בבירור וחקירה. על פי הידוע, נכון לעכשיו קיים חשש כי לאניה וככל הנראה לחלק ממטענה נגרמו נזקים אשר היקפם טרם הוערך.

בעלי האניה חתמו עם מנצילים על LOF (כלומר, Lloyds Open Form שמשמעו הסכם בין מנצילים לחברה) ונעשים כל המאמצים על מנת להקטין את הנזקים לכל הצדדים המעורבים. ייתכן וינקטו צעדים מהותיים על ידי המנצילים ובעלי האניה (אפשרות הכרזת General Average – אברייה כללית), ביחס להטלת עכבון על האניה, הדלק והמטענים וכן ביחס לצפי ההגעה או הפריקה של האניה/מטענים.

דובר חברת צים מוסר כי מדובר באניה חכורה שבבעלות האחים עופר. הדובר מבקש להדגיש כי לא מדובר בנזק כבד ולא חלה שום פגיעה גופנית בצוות האניה. יחד עם זאת, ההתנגשות גרמה נזק מזערי למספר קטן של מכולות והודעה נמסרה כבר לבעליהן.