החברות CMA CGM, P&O Nedlloyd, Contship פורשות מקונפרנס EPIC

בהודעה לעתונות שנמסרה מטעם שלושת חברות הספנות - CMA CGM, Contship Containerlines ו- Nedlloyd P&O, המפעילות שרותי מכולות בין Europe, the Middle East and Indian sub-continent , נמסר כי החברות הודיעו על פרישתן מקונסורציום ה-EPIC - Europe, Pakistan India Cons


00:00 ,22.01.2003 מאת: מערכת פורט2פורט
בהודעה לעתונות שנמסרה מטעם שלושת חברות הספנות - CMA CGM, Contship Containerlines ו- Nedlloyd P&O, המפעילות שרותי מכולות בין Europe, the Middle East and Indian sub-continent , נמסר כי החברות הודיעו על פרישתן מקונסורציום ה-EPIC - Europe, Pakistan India Consortium בו היו חברות. החברות יפרשו מהקונסורציום הנ"ל החל מיולי 2003.

שלושת החברות - Nedlloyd CMA CGM, Contship Containerlines and P&O מתכוונות ליצור קונסורציום חדש שיקרא EPIC 3.

במסגרת הקונסורציום החדש החברות ימשיכו את רמת השרות הקיימת עם צי אניות בן 7 אניות המורכב מ-5 אניות של חברת Contship Containerlines ו- CMA CGMועוד שתי אניות של P&O Nedlloyd. כיום משורת הקו על ידי חברי הקונסורציום בפקידות של יום קבוע בשבוע עם משך הפלגה מהיר ביותר שישמר גם על ידי חברי קונסורציום ה- EPIC 3. לדברי חברות הקונסורציום על ידי מבנה הצי הנ"ל תישמר ההמשכיות ברמת התפוסה של הקו.

קונסורציום EPIC הוא כבר בעל מסורת של שנים בהפעלת הקו - Europe, Middle East, India-Pakistan ששילב בעיקר בין נפח ההובלה הגדול של היצוא מאירופה למזרח התיכון ומטעני היצוא של הודו ופאקיסטאן לאירופה.