הושקה האניה Carmel Ecofrsh

מחברת סוכנויות ים מאוגדות א.מ.א נמסר כי ב- 3 באוקטובר נערך טקס ההשקה של האניה Carmel Ecofresh במספנה בצפון פורטוגל. האניה צפוייה כבר במהלך סוף חודש זה להכנס לשירות במסגרת הקו שמפעילה חברת א.מ.א במערב הים התיכון


00:00 ,15.10.2003 מאת: מערכת פורט2פורט
האניה נחכרה על ידי חברת אגרקסקו ומתופעלת על ידי חברת סוכנויות ים מאוגדות א.מ.א. האניה צפוייה להכנס כבר בסוף החודש לפעילות במסגרת השירות למערב הים התיכון

מחברת סוכנויות ים מאוגדות א.מ.א נמסר כי ב- 3 באוקטובר נערך טקס ההשקה של האניה Carmel Ecofresh במספנה בצפון פורטוגל. האניה צפוייה כבר במהלך סוף חודש זה להכנס לשירות במסגרת הקו שמפעילה חברת א.מ.א במערב הים התיכון (שירות MAE – Med Agrex Express).

האניה Carmel Ecofresh הינה הראשונה מבין שתי האניות שהוזמנו. האניה השניה, Carmel Biotop, צפוייה להכנס לפעילות במהלך חודש דצמבר השנה. עם כניסתן של האניות הללו אל שירות ה- MAE, ישודרג השירות בהתאם וצפוי לפקוד את נמלי אשדוד, מארסיי, ולנסיה, גנואה, חיפה ובחזרה לאשדוד. השירות יתאפיין כשירות שבועי עם פקידה שבועית ביום קבוע.

עוד נמסר כי המפרט הטכני המיוחד של האניה מאפשר לה לטפל במטענים בקירור קונבנציונלי, מכולות יבשות, מכולות קירור ובמטען מתגלגל.