הושקה אוניית המכולות הגדולה בעולם – MSC DANIT

ברוב כבוד והדר הושקה בשבוע שעבר האונייה MSC DANIT – אוניית המכולות הגדולה בעולם בעלת קיבולת נפח של 14,000 TEU. האונייה קרויה על שם דנית חשין, בתו של עדני סימקין מנכ"ל MSC ישראל ובכך ביקשה ענקית הספנות MSC להביע את הערכתה לסוכנות בישראל ולמי שעומד בראשה על


00:00 ,30.03.2009 מאת: מערכת פורט2פורט

ברוב כבוד והדר הושקה בשבוע שעבר האונייה MSC DANIT – אוניית המכולות הגדולה בעולם בעלת קיבולת נפח של 14,000 TEU. האונייה קרויה על שם דנית חשין, בתו של עדני סימקין מנכ"ל MSC ישראל ובכך ביקשה ענקית הספנות MSC להביע את הערכתה לסוכנות בישראל ולמי שעומד בראשה על פועלו
 
ביום רביעי שעבר (25 במרץ) הושקה ברוב כבוד והדר, במספנות Daewoo שבדרום קוריאה, אוניית המכולות הגדולה בעולם ונמסרה לידי ענקית הספנות MSC. כלת הטקס – מלבד האונייה החדשה - היתה דנית חשין, בתו של מר עדני סימקין, מנכ"ל חברת MSC ישראל, אשר על שמה נקראה האונייה – MSC DANIT. ההחלטה שנתקבלה ב-MSC לנקוב בשמה של אוניית המכולות הגדולה בעולם על שם בתו של עדני סימקין מהווה ללא ספק אות של כבוד והערכה לסוכנות MSC בישראל ולעומד בראשה, עדני סימקין, על פועלם בשנים האחרונות להרחבת הפעילות של החברה.
 
אל הטקס המרגש והחגיגי הגיעו בכירי חברת MSC בישראל ובעולם, בכירי חברת מספנות Daewoo, לקוחות של החברה בישראל בהם בעלי חברת לינוע השותפים עם MSC בחברה לתובלה יבשתית, וכן חברים ובני משפחה  המקורבים למשפחת סימקין ולבת דנית. במהלך הטקס המיוחד, שנערך בסימן השקת אוניית המכולות הגדולה בעולם המסוגלת לשאת 14,000 TEU, גזרה דנית חשין את הסרט והשיקה את האונייה במי האוקיינוס.
 
מר עדני סימקין, מנכ"ל MSC ישראל, אשר שב לישראל הבוקר, ציין בשיחה טלפונית עם מערכת PORT2PORT כי "האירוח והטקסים היו מרגשים בצורה בלתי רגילה. לא כל יום חוגגים מאורע כפול כזה: גם אוניה מאוד מיוחדת עבור חברת MSC, שהינה אוניית המכולות הכי גדולה בעולם, עובדה שהודגשה במיוחד בטקס עצמו, וגם העובדה שבתי, אשר השיקה את האונייה, נתקבלה בכבוד והיתה במרכז האירוע".
 
אוניית הענק, אשר נבנתה בטכנולוגיה המתקדמת ביותר הקיימת בתחום ונחשבת לאוניה המשוכללת בתחומה, משתרעת לאורך של 365 מטר, רוחב של 51 מטר ומסוגלת להפליג במהירות של 24 קשרים. לאונייה קיבולת נפח של 14,000 TEU והיא מוגדרת כיום כאונייה הגדולה בעולם.
 
מר סימקין ציין כי עם סיום טקס ההשקה החגיגי הפליגה MSC DANIT אל עבר סין, למסע ההפלגה הראשון שלה מסין לצפון אירופה.
 
נציין כי MSC DANIT הינה אונייה ראשונה הנמסרת לחברת הספנות מתוך סדרה של מספר אוניות בנפח דומה אשר הוזמנו על ידי חברת MSC במספנות דייהו ואשר יופעלו בקו בין המזרח הרחוק לאירופה.